Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Är det illa att jag blev sugen på att börja kolla på True Detective efter att ha läst att det är mycket naket?

Postat

Är det illa att jag blev sugen på att börja kolla på True Detective efter att ha läst att det är mycket naket?

Endast om du letar hudsjukdomar som fritidssyssla.
Postat

Vad har jag missat?

En liten olycka dagen innan nyårsafton. En blå Nissan Micra använde mig som farthinder vid ett övergångsställe

Postat

Om du inte har sett True Detective än så borde du göra det, det finns många anledningar förutom nakenscener. Till exempel att Martin Schibbye är med:

BgDj8mZIAAAOcZr.jpg

Postat

Om du inte har sett True Detective än så borde du göra det, det finns många anledningar förutom nakenscener. Till exempel att Martin Schibbye är med:

BgDj8mZIAAAOcZr.jpg

Mm, men först ska jag ta mig igenom Breaking Bad. Nu börjar den bli riktigt intressant. Och nu har jag fått träffa Saul för första gången! Och fattar varifrån titeln till spinoffen kom ifrån. xD

k9 (oregistrerad)
Postat

Hoppas jag får betalt för portan jag ska sälja här på forat nu. Vore bra med lite pengar för att fixa datorerna.

Postat

BgDj8mZIAAAOcZr.jpg

Jag blir lite konstig av det eftersom woody harrelson i dom scener där han är yngre och har peruk ser ut precis som om han skulle va en extra morbror till mig.

woody-harrelson-true-detective-300x300.png

Postat

Förstår ylvis låt om stonehenge i melodifestivalen lite bättre nu när jag läser att de har en hel föreställning som parodierar arenarocken.

Postat

Köpte en sån här kabel av dom för några månader sedan, men nu när jag skulle använda den kunde jag inte hitta den.

84-881_xl_1.jpg

Postat

Ja, förjävligt.

Eller mest fuktigt egentligen, men det är ju snäppet värre.

Jag behöver ha hem lite grejer, men det är väl ingen här som ställer upp? Det går visst rätt bra för hv förresten.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.