Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jo, " i am a bird now", "swanlights", och debutplattan då.. snart ska en ny skiva släppas, "hopelessness"

Hur låter dom? Har svårt med att komma till skott med att lyssna på musik.

Annons
Postat

Hur låter dom? Har svårt med att komma till skott med att lyssna på musik.

chamber pop typ. tips är låten "swanlights". och "you are my sister"

Postat

bästa låten m whitney houston - i was made to love him

drloop (oregistrerad)
Postat

mmm

drloop (oregistrerad)
Postat

Gött att sången tar sig.

k9 (oregistrerad)
Postat

leka kurrgömma på IKEA, vanligt i europa..... finns facebook-grupp för det

Har du sett bröderna Ylvisåker när de stollar med folk på IKEA?
Postat (redigerat)

Jag har tänkt i flera år att jag velat skaffa mig en armbandsklocka igen, så ja, jag är faktiskt lite sugen. Förutom att kunna kolla tiden så gillar jag att kunna snabbsvara på SMS, kontrollera musikspelaren och så, och kanske andra coola användningsområden som appmakare kommer komma på med tiden.

Håller väl med om att priset är rätt löjligt men jag tycker idéen med en smartwatch är helt rätt faktiskt. Tror det kan finnas en bra framtid för såna produkter.

Aight ☺️

En grej jag kan tänka mig är tex styra TV,n, som man ju kan me appar i mobilen.

På tal om TV så ringde Bredbandsbolaget mig idag, och ville sälja in TV-abbonemang. När han frågade vad jag hade för lösning med kanaler idag så sade jag att jag inte har kanaler, eftersom jag inte tittar direkt på Tv. Då skrattade han lite åt mig. 😕 Har du ens TV då, frågade han lite drygt. Då blir man ju sugen att skaffa. Bra säljare där. Miffo. 😏

Kollar mest på film, och då har jag ju appar i smartTV,n tex SF anytime, Itunes, Netflix. Sen finns ju Play kanaler.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.