Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Nu har väl frölunda ett gäng SM-guld, luleå hade faktiskt inte ett enda. Man ska dela med sig.

Tre SM guld. Bättre om Djurgårn delar med sig, eller brynäs.

Postat

Slänger ut en efterlysning, söker efter en stuga i uppåt landet att fira midsommar i. En 6 bäddar eller nåt. Tips?

Gärna i närheten av nån sjö... för myggor är väl rätt najs.

Postat

Slänger ut en efterlysning, söker efter en stuga i uppåt landet att fira midsommar i. En 6 bäddar eller nåt. Tips?

Gärna i närheten av nån sjö... för myggor är väl rätt najs.

Hur långt norrut? Östersund om du inte vill långt. Arjeplog är jättefint!

Men långt

Postat

Tre SM guld. Bättre om Djurgårn delar med sig, eller brynäs.

Va? Inte fler? Trodde de var snäppet under färjestad... där ser man.

Hur långt norrut? Östersund om du inte vill långt. Arjeplog är jättefint!

Men långt

Vi hade hittat en stuga i vilhelmina, men den var upptagen. Så nåt sånt.

Postat

"Uppåt landet" är ju lite ospecifikt med tanke på att hälften här är norrlänningar 😛

Ja men du vet, i norrland typ vid falun eller så. 😛

Postat

Ehm. Kanske dags att ersätta spårvagnar me bussar snart? xD

Trådbussar kanske? Snart kanske man kan göra dom trådlösa?

Postat

lyssnar på en konsert med antony and the johnsons - live at motel mozaique, 2005

Postat

Höll på att få total panik precis. Drog upp hörlurarna i fickan, men så saknade ena luren sin silikonplupp!!!!!!!!!!!!!! 😱

Men den låg på golvet så det var lugnt.

Postat

Höll på att få total panik precis. Drog upp hörlurarna i fickan, men så saknade ena luren sin silikonplupp!!!!!!!!!!!!!! 😱

Jag vet inte om jag skulle vilja ha den pluppen i örat?

Postat

lyssnar på en konsert med antony and the johnsons - live at motel mozaique, 2005

Är dom bra? Tror att det kom en soloplatta av någon inblandad för kort tid sedan.

Postat

Är dom bra? Tror att det kom en soloplatta av någon inblandad för kort tid sedan.

jo, " i am a bird now", "swanlights", och debutplattan då.. snart ska en ny skiva släppas, "hopelessness"

Postat

xD

Va lustigt. Diskuterade Apple Watch förut me några polare. Funderar du seriöst på den?

Det är den första produkten från Apple som jag inte förstår att de satsar på. Obskyrt dyr också?

Jag har tänkt i flera år att jag velat skaffa mig en armbandsklocka igen, så ja, jag är faktiskt lite sugen. Förutom att kunna kolla tiden så gillar jag att kunna snabbsvara på SMS, kontrollera musikspelaren och så, och kanske andra coola användningsområden som appmakare kommer komma på med tiden.

Håller väl med om att priset är rätt löjligt men jag tycker idéen med en smartwatch är helt rätt faktiskt. Tror det kan finnas en bra framtid för såna produkter.

Postat

😱 :ph34r: 😱

Postat

leka kurrgömma på IKEA, vanligt i europa..... finns facebook-grupp för det

Postat

Har fått en enorm Death Cab for Cutie-revival, det har ju förvisso varit mitt favoritband i rätt många år nu men nu är det det enda jag lyssnar på och ibland blir jag nästan tårögd för det är så bra!!!! Som att vara nyförälskad och det är så härligt!!!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.