drloop (oregistrerad) Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Nu har väl frölunda ett gäng SM-guld, luleå hade faktiskt inte ett enda. Man ska dela med sig. Tre SM guld. Bättre om Djurgårn delar med sig, eller brynäs.
Fidden Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Slänger ut en efterlysning, söker efter en stuga i uppåt landet att fira midsommar i. En 6 bäddar eller nåt. Tips? Gärna i närheten av nån sjö... för myggor är väl rätt najs.
slejnard Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Slänger ut en efterlysning, söker efter en stuga i uppåt landet att fira midsommar i. En 6 bäddar eller nåt. Tips? Gärna i närheten av nån sjö... för myggor är väl rätt najs. Hur långt norrut? Östersund om du inte vill långt. Arjeplog är jättefint! Men långt
Overkill Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 "Uppåt landet" är ju lite ospecifikt med tanke på att hälften här är norrlänningar 😛
Fidden Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Tre SM guld. Bättre om Djurgårn delar med sig, eller brynäs. Va? Inte fler? Trodde de var snäppet under färjestad... där ser man. Hur långt norrut? Östersund om du inte vill långt. Arjeplog är jättefint! Men långt Vi hade hittat en stuga i vilhelmina, men den var upptagen. Så nåt sånt.
Fidden Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 "Uppåt landet" är ju lite ospecifikt med tanke på att hälften här är norrlänningar 😛 Ja men du vet, i norrland typ vid falun eller så. 😛
Fidden Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Hur långt norrut? Östersund om du inte vill långt. Arjeplog är jättefint! Men långt Längstah?
drloop (oregistrerad) Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Kust nu svårt med kontakten till fjällen enligt skistar http://www.skistar.com
Den Gode Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Ehm. Kanske dags att ersätta spårvagnar me bussar snart? xD Trådbussar kanske? Snart kanske man kan göra dom trådlösa?
Gäst Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 lyssnar på en konsert med antony and the johnsons - live at motel mozaique, 2005
Overkill Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 Höll på att få total panik precis. Drog upp hörlurarna i fickan, men så saknade ena luren sin silikonplupp!!!!!!!!!!!!!! 😱 Men den låg på golvet så det var lugnt.
Den Gode Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 Höll på att få total panik precis. Drog upp hörlurarna i fickan, men så saknade ena luren sin silikonplupp!!!!!!!!!!!!!! 😱 Men den låg på golvet så det var lugnt. Jag vet inte om jag skulle vilja ha den pluppen i örat?
Den Gode Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 lyssnar på en konsert med antony and the johnsons - live at motel mozaique, 2005 Är dom bra? Tror att det kom en soloplatta av någon inblandad för kort tid sedan.
Gäst Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 Är dom bra? Tror att det kom en soloplatta av någon inblandad för kort tid sedan. jo, " i am a bird now", "swanlights", och debutplattan då.. snart ska en ny skiva släppas, "hopelessness"
Micke H Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 xD Va lustigt. Diskuterade Apple Watch förut me några polare. Funderar du seriöst på den? Det är den första produkten från Apple som jag inte förstår att de satsar på. Obskyrt dyr också? Jag har tänkt i flera år att jag velat skaffa mig en armbandsklocka igen, så ja, jag är faktiskt lite sugen. Förutom att kunna kolla tiden så gillar jag att kunna snabbsvara på SMS, kontrollera musikspelaren och så, och kanske andra coola användningsområden som appmakare kommer komma på med tiden. Håller väl med om att priset är rätt löjligt men jag tycker idéen med en smartwatch är helt rätt faktiskt. Tror det kan finnas en bra framtid för såna produkter.
Micke H Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 Höll på att få total panik precis. Drog upp hörlurarna i fickan, men så saknade ena luren sin silikonplupp!!!!!!!!!!!!!! 😱 Men den låg på golvet så det var lugnt. 😱 :ph34r: 😱
Gäst Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 leka kurrgömma på IKEA, vanligt i europa..... finns facebook-grupp för det
Overkill Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 Har fått en enorm Death Cab for Cutie-revival, det har ju förvisso varit mitt favoritband i rätt många år nu men nu är det det enda jag lyssnar på och ibland blir jag nästan tårögd för det är så bra!!!! Som att vara nyförälskad och det är så härligt!!!!
Recommended Posts