Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😆

jag har mina stärkare ute hos min farsa som bor i villa med ganska stor tomt, så grannar är inget problem. det jag är ute efter är något jag kan dra upp i volym så att det blir OK sound utan att förstöra min egna hörsel när jag spelar in samt någon gång i framtiden kanske kunna använda för gig/rep

Annons
Postat

Det är inte alltid lätt att läsa! Nu blir det sånglektion för första gången på tre veckor eller så. Blir kul! Ska köra the night they drove old dixie down och Fire and water

Postat

Japp det var längesen de vann. -95 eller -96. 😑

då kan jag meddela att det var 96 isåfall, får 95 vann håååååveeeeeeee. Bo Ahl hjälte, tillsammans med Johan Lindbom som avgjorde i sudden uppe i gävle.

drloop (oregistrerad)
Postat

96 mot frölunda... usch...

Postat (redigerat)

Min kollega bredvid mig satt me en frölunda hockeytröja idag på kontoret. Såg förjävligt ut. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Idag blev en person påkörd av spårvagn, lindrigt skadad.

I fredags krockade en buss och spårvagn. 17 skadade.

Idag satt jag still i trafiken 20 minuter pga av spårvagnen pajade.

Ehm. Kanske dags att ersätta spårvagnar me bussar snart? xD

Postat

Käkat semla. Va gott.

Haft utvecklingssamtal. Intressant.

Cyklat i mörker utan lampa, Dumt.

Spelat trummor. Va sköj, blir snart en video till längsta. Hårdrock.

Postat

I väntan på Apple Watch har jag min egen lösning:

11055563_1445814159044083_747170686_n.jpg

xD

Va lustigt. Diskuterade Apple Watch förut me några polare. Funderar du seriöst på den?

Det är den första produkten från Apple som jag inte förstår att de satsar på. Obskyrt dyr också?

Postat

I

Idag blev en person påkörd av spårvagn, lindrigt skadad.

I fredags krockade en buss och spårvagn. 17 skadade.

Idag satt jag still i trafiken 20 minuter pga av spårvagnen pajade.

Ehm. Kanske dags att ersätta spårvagnar me bussar snart? xD

Hade tänkt säga nåt om att spåra ur, men sen kom jag på att uret redan sitter på mickes handled, så man behöver inte spåra speciellt länge.

Postat

I

Hade tänkt säga nåt om att spåra ur, men sen kom jag på att uret redan sitter på mickes handled, så man behöver inte spåra speciellt länge.

*slap'

;ppPPppPp

Postat

96 mot frölunda... usch...

Nu har väl frölunda ett gäng SM-guld, luleå hade faktiskt inte ett enda. Man ska dela med sig.

drloop (oregistrerad)
Postat

Appropå kloka, är det handLED eller?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.