Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Har inte smakat honom. Så jag kan inte uttala mig i den saken. Kanske borde läsa något av en? 😏🙂 På spaning efter den tid som flytt. Då har du att göra ett tag. Nu missar jag thörnqvist. Han är en av få svenska artister jag gillar.
Neosus Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 (redigerat) Neosost heter jag om jag får be!!! 😠 Glömde om Redigerat 4 januari 2015 av Neosus
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 På spaning efter den tid som flytt. Då har du att göra ett tag. Kanske kan vara värt att kolla upp det verket då. 🙂
Algotezza Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Grekerna blev väl inte mycket äldre än just tonåringar? Jag har läst både Iliaden och Odyssén och fick intrycket att deras huvudsyssla var att dö i krig eller att dödas i intrigen. Skitböcker förövrigt. Odyssén var något bättre än Iliaden dock. Båda är bättre som film. Ja, vad var medellivslängden i Grekland då? kan en undra. ..och ostig! ☺️ PT Bor du på Ostkusten?
Zakyath Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 k9 ratar ett par av litteraturhistoriens mest erkända verk och rekommenderar istället tv-serier som orange is the new black och american horror story 😲
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Neosost heter jag om jag får be!!! 😠 Glömde om Förlåt mig herren ostus! Men vet att jag felade er i okunskap och icke av vanvördnad och av bråd illvilja, ooost dyre herre!
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 k9 ratar ett par av litteraturhistoriens mest erkända verk och rekommenderar istället tv-serier som orange is the new black och american horror story 😲 Jo varför inte? Och American Horror Storry skrev jag ju att det var en underhållande skit serie. Intet annat. ☺️ Orrange är ju dessutom hyllad av många kritiker vill jag tillägga. Allt var inte bättre förr. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 ☺️ Nu tar jag min ostbåge å draaarrr!! Varför tar du inte ostdroskan till ostkusten med ostkusken?
Neosus Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Jag började kolla på Orange men somnade.. Ska man ge det en chans till? 😕 Varför tar du inte ostdroskan till ostkusten med ostkusken? 😄 Det kan man fråga sig.. 😳😱😊
Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Kanske kan vara värt att kolla upp det verket då. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Vet att de babblade om den i på spåret förut. 😆
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Bröd utan ost? Blund nu Neo.. ... ostus. Någon lägger upp oanständiga bilder på nakenbröd här nu. 😱 :ph34r: 😊
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 😮 Har suttit och spammat aktivt här i över två timmar nu... 😱
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Vad tror ni om hockeyn då? Vi vinner med minsta möjliga marginal. Tror det blir riktigt rolig hockey ikväll. Men jag hoppas lite på en tråkig match som vi vinner stort med iofs. ☺️ Vad tror du själv? 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 😮 Har suttit och spammat aktivt här i över två timmar nu... 😱 Sitter iofs och sorterar bland årets foton, så jag är fast vid datorn hur som helst. Tänkte rensa den så att jag får plats med en massa kanaler med egen musik på den snart.
Algotezza Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 k9 ratar ett par av litteraturhistoriens mest erkända verk och rekommenderar istället tv-serier som orange is the new black och american horror story 😲 Smaken är som baken, pruttar ibland, eller hur man säger... 😛
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Smaken är som baken, pruttar ibland, eller hur man säger... 😛 😳😱😄😛
Algotezza Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 😮 Har suttit och spammat aktivt här i över två timmar nu... 😱 Imponerande! Vad tror ni om hockeyn då? Helt puckat! 🙂
Algotezza Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Bröd utan ost? Blund nu Neo.. ... ostus. Någon lägger upp oanständiga bilder på nakenbröd här nu. 😱 :ph34r: 😊 Jag googlade på nakenbröd och fick upp denna bild - vänd den upp och ner så fattar ni:
Neosus Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Inlägg nr 500 var det ju.. 😎 Man kanske hinner 40000 i år då? 😄
Recommended Posts