Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har inte smakat honom. Så jag kan inte uttala mig i den saken. Kanske borde läsa något av en? 😏🙂

På spaning efter den tid som flytt. Då har du att göra ett tag.

Nu missar jag thörnqvist. Han är en av få svenska artister jag gillar.

k9 (oregistrerad)
Postat

Har du fått hosta; Neo? 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

På spaning efter den tid som flytt. Då har du att göra ett tag.

Kanske kan vara värt att kolla upp det verket då. 🙂
Postat

Grekerna blev väl inte mycket äldre än just tonåringar? Jag har läst både Iliaden och Odyssén och fick intrycket att deras huvudsyssla var att dö i krig eller att dödas i intrigen. Skitböcker förövrigt. Odyssén var något bättre än Iliaden dock.

Båda är bättre som film.

Ja, vad var medellivslängden i Grekland då? kan en undra.

..och ostig! ☺️

PT

Bor du på Ostkusten?

Postat

k9 ratar ett par av litteraturhistoriens mest erkända verk och rekommenderar istället tv-serier som orange is the new black och american horror story

😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Neosost heter jag om jag får be!!! 😠

Glömde om

Förlåt mig herren ostus! Men vet att jag felade er i okunskap och icke av vanvördnad och av bråd illvilja, ooost dyre herre!
k9 (oregistrerad)
Postat

k9 ratar ett par av litteraturhistoriens mest erkända verk och rekommenderar istället tv-serier som orange is the new black och american horror story

😲

Jo varför inte? Och American Horror Storry skrev jag ju att det var en underhållande skit serie. Intet annat. ☺️

Orrange är ju dessutom hyllad av många kritiker vill jag tillägga. Allt var inte bättre förr. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

☺️

Nu tar jag min ostbåge å draaarrr!!

Varför tar du inte ostdroskan till ostkusten med ostkusken?
Postat

Jag började kolla på Orange men somnade.. Ska man ge det en chans till? 😕

Varför tar du inte ostdroskan till ostkusten med ostkusken?

😄

Det kan man fråga sig.. 😳😱😊

k9 (oregistrerad)
Postat

11788L1.jpeg

Vet att de babblade om den i på spåret förut. 😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Bröd utan ost? Blund nu Neo.. ... ostus. Någon lägger upp oanständiga bilder på nakenbröd här nu. 😱 :ph34r: 😊

k9 (oregistrerad)
Postat
😮 Har suttit och spammat aktivt här i över två timmar nu... 😱
k9 (oregistrerad)
Postat

Vad tror ni om hockeyn då?

Vi vinner med minsta möjliga marginal. Tror det blir riktigt rolig hockey ikväll. Men jag hoppas lite på en tråkig match som vi vinner stort med iofs. ☺️

Vad tror du själv? 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Sitter iofs och sorterar bland årets foton, så jag är fast vid datorn hur som helst. Tänkte rensa den så att jag får plats med en massa kanaler med egen musik på den snart.
Postat

😲

Smaken är som baken, pruttar ibland, eller hur man säger... 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Smaken är som baken, pruttar ibland, eller hur man säger... 😛

😳😱😄😛
Postat

Imponerande! :rolleyes:

Vad tror ni om hockeyn då?

Helt puckat! 🙂

Postat

Bröd utan ost? Blund nu Neo.. ... ostus. Någon lägger upp oanständiga bilder på nakenbröd här nu. 😱 :ph34r: 😊

Jag googlade på nakenbröd och fick upp denna bild - vänd den upp och ner så fattar ni:

Bakat-med-ka-CC-88rlek1.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

😊

Inlägg nr 500 var det ju.. 😎
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.