Den Gode Postat 15 mars 2015 Postat 15 mars 2015 går inte lägga upp utub En och annan verkar lyckas. Något att ta upp på "om sajten"?
Den Gode Postat 15 mars 2015 Postat 15 mars 2015 Försöker köra en synt på nätet och fick upp det här meddelandet: "java needs your permission to run". Jag har den senaste variationen av java nedladdad. Har för mig att jag såg en ruta med den här betydelsen och kryssade i den när jag laddade ner java. Är det någon som vet vad jag ska göra.
Den Gode Postat 15 mars 2015 Postat 15 mars 2015 Finns det ingen "Allow"-knapp? Jag har varit inne i kontrollpanelen och kollat, men hittar ingen. Hittade en video nu. Får kolla senare.
Zakyath Postat 15 mars 2015 Postat 15 mars 2015 slängt upp min marshall på blocket nu. blir jag av med den och min strata blir det kanske att köpa en fender 😑 runt vilken watt skulle ni säga att jag borde ligga på om jag vill kunna köra mindre gig men ändå kunna få ok ljud hemma? hänsyn till grannar kommer inte behöva visas dock
k9 (oregistrerad) Postat 15 mars 2015 Postat 15 mars 2015 Hopp och hej! Funderar fortfarande på en IRL här i sommar. Även om jag har svårt att hinna/orka logga in här och skriva så mycket. Stora saker på gång här. Berättar senare vad som händer här just nu. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 15 mars 2015 Postat 15 mars 2015 slängt upp min marshall på blocket nu. blir jag av med den och min strata blir det kanske att köpa en fender 😑 runt vilken watt skulle ni säga att jag borde ligga på om jag vill kunna köra mindre gig men ändå kunna få ok ljud hemma? hänsyn till grannar kommer inte behöva visas dock Svårt att säga. Eftersom mycket av det sköna distljudet sitter i slutsteget när det körs hårt så kan det vara bättre att inte köra på en av de största stärkarna eftersom man då måste köra så himla högt. Tycker jag.
k9 (oregistrerad) Postat 15 mars 2015 Postat 15 mars 2015 Man kan ju micka en mindre om det behövs. Sedan så finns det ju olika prylar för att dämpa ljudet mellan högtalare och slutsteg med iofs. Så det kan ju vara smartare med en riktigt kraftig stärkare som man sedan stryper innan högtalaren med. Så nu har jag svarat utan att komma med något svar igen. Bra va? 😊☺️ ^_^ 😊
Gäst Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 vänt på dygnet, dricker kaffe nu... morning tales, drunk without ya -
slejnard Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Kolla in fender blues junior. Men den spelar rätt högt också! Eller en hot Rod delux. Finns ju dom där powersoak att stoppa i.
Den Gode Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Att dammsuga i rullstol är som att slåss med en drake.
Den Gode Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 köffä löffä päronpung! ☺️ En kaffe på det. Eller.......va?
Den Gode Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 VOFF Jag var ytterst artig och välformulerad. Jag slängde inte ens på luren. Det går ju förresten inte nu för tiden. Det är en brist hos mobilerna. En gammal bakelitlur kunde man dra i klykan på ett sätt som kändes ytterst befriande.
Pico Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Det är alltid befriande att dra "bakelitluren" i "klykan"
Den Gode Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Nu kör ni sånt där fikonspråk igen. Antar att det är en generationsfråga.
Neosus Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 😄😆😑 Här blev det korv iallafall! Eller "korv" om ni vill det... 😱
slejnard Postat 16 mars 2015 Postat 16 mars 2015 Glömde matlådan så de vart Felix pizza biff bearnaisesås 😑 ...frÅn Coop
Recommended Posts