Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Försöker köra en synt på nätet och fick upp det här meddelandet: "java needs your permission to run". Jag har den senaste variationen av java nedladdad. Har för mig att jag såg en ruta med den här betydelsen och kryssade i den när jag laddade ner java.

Är det någon som vet vad jag ska göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

slängt upp min marshall på blocket nu. blir jag av med den och min strata blir det kanske att köpa en fender 😑 runt vilken watt skulle ni säga att jag borde ligga på om jag vill kunna köra mindre gig men ändå kunna få ok ljud hemma? hänsyn till grannar kommer inte behöva visas dock

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hopp och hej! Funderar fortfarande på en IRL här i sommar. Även om jag har svårt att hinna/orka logga in här och skriva så mycket. Stora saker på gång här. Berättar senare vad som händer här just nu. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

slängt upp min marshall på blocket nu. blir jag av med den och min strata blir det kanske att köpa en fender 😑 runt vilken watt skulle ni säga att jag borde ligga på om jag vill kunna köra mindre gig men ändå kunna få ok ljud hemma? hänsyn till grannar kommer inte behöva visas dock

Svårt att säga. Eftersom mycket av det sköna distljudet sitter i slutsteget när det körs hårt så kan det vara bättre att inte köra på en av de största stärkarna eftersom man då måste köra så himla högt. Tycker jag.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Man kan ju micka en mindre om det behövs. Sedan så finns det ju olika prylar för att dämpa ljudet mellan högtalare och slutsteg med iofs. Så det kan ju vara smartare med en riktigt kraftig stärkare som man sedan stryper innan högtalaren med. Så nu har jag svarat utan att komma med något svar igen. Bra va? 😊☺️ ^_^ 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

VOFF

Jag var ytterst artig och välformulerad. Jag slängde inte ens på luren. Det går ju förresten inte nu för tiden. Det är en brist hos mobilerna. En gammal bakelitlur kunde man dra i klykan på ett sätt som kändes ytterst befriande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...