Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är inte lätt att hitta en artist att hålla på. Isa kanske, eller magnus carlsson för lång och trogen tjänst?

Postat

Dom har nån snutt dom spelar innan dom spelar låten som låter som abc's the look of love. Sånt där kan driva mig till vansinne.

Postat

det finns inget som får en att ifrågasätta sin potential som sångare lika mycket som att sjunga free-låtar 😏

När det gäller musiksmak tyx du va född 45 år för sent.

Postat

fick en ny kaffebryggare av morsan idag hihi

Postat

När det gäller musiksmak tyx du va född 45 år för sent.

Det är ju tyvärr så. Stort skäl till att jag aldrig kommer kunna syssla med musik på heltid tror jag

Postat

Japp vi bor på landet. Härligt.

Är väl ca 7 hushåll i vår by 😎

Soft ☺️ En sommarstuga ute på vishan nån gång vore väldigt härligt.

jag har 24 nu, och då är det "nystädat".

xD

Mal du hemma?

Jopp.

Postat (redigerat)

Köpte du det där med att jag kanske ska börja med skateboard? Dom i affärn såg smått tvivlande ut?

Det är aldrig försent att börja.

https://www.youtube.com/watch?v=lM4FQ_FqEhQ

Bor Sadam fortfarande här? Skulle bara säga att nu har jag slickat fitta i alla fall.

Själva jag lever och har hälsan! Jobbar på Smålands nation i Lund och lever rocknroll-livet. Har träffat en söt tjej via nätdejting som det kanske kan bli något med. Glömde jag något nu?

😛🥰 Gött o höra Dingis. 😄

Long time to see. Lev livet fö fan!

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.