Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag borde kallas flik-mannen. Har i snitt 16st flikar samtidigt i web-browsern. xD

På jobbet brukar jag ha närmare 40 stycken öppna samtidigt. xD

Just nu bara 13. 🙁

Postat

Jag borde kallas flik-mannen. Har i snitt 16st flikar samtidigt i web-browsern. xD

jag har 24 nu, och då är det "nystädat".

Postat

Zzz

Vad googlade du på för att få fram den bilden?

"To old for sex" tror jag. Livet är som google. Man vet aldrig vad man får.

Postat

Köpte nya kaffebönor igår. Bad om om några från östAfrifka, kring Eitopien som ju Linus sa skulle vara bra. Fick en sort som heter Cafe Ecologico. Men den såg jag ju sen va från Peru/Mexico trakterna 😳 Vilken kass kassörska 😛 Men det va gött iallafall. ☺️

Mal du hemma?

Postat

En sån har jag. Man ser rätt cool ut.

Köpte du det där med att jag kanske ska börja med skateboard? Dom i affärn såg smått tvivlande ut?

Postat

Man ska va försiktig med sånt där. Svågern råkade kalla sig själv för turbo-nisse när han vann en minigolfmatch för 20 år sen, och det plockas fortfarande fram vid lämpliga tillfällen.

Postat

Bor Sadam fortfarande här? Skulle bara säga att nu har jag slickat fitta i alla fall.

Jag har genomgått en metamorfos. Grattis.

Postat

Är dingbats kvar? Hur står det till i så fall?

Själva jag lever och har hälsan! Jobbar på Smålands nation i Lund och lever rocknroll-livet. Har träffat en söt tjej via nätdejting som det kanske kan bli något med. Glömde jag något nu?

Postat

Själva jag lever och har hälsan! Jobbar på Smålands nation i Lund och lever rocknroll-livet. Har träffat en söt tjej via nätdejting som det kanske kan bli något med. Glömde jag något nu?

Du glömde fråga hur jag mår.

Postat

Du är dig lik. Hur mår du?

Det har varit rätt tufft, men nu är det lite bättre, och jag ska försöka hitta nåt ställe för en praktikplats. Pluggar du inte länge? Blaskan är tydligen nedlagd. Hur går det med musiken?

Postat

Det har varit rätt tufft, men nu är det lite bättre, och jag ska försöka hitta nåt ställe för en praktikplats. Pluggar du inte länge? Blaskan är tydligen nedlagd. Hur går det med musiken?

Jobbigt. Jag har paus det här året och ska antagligen läsa bibliotekarie sen. Jag har gjort den här skivan som släpptes i höstas:

https://knutshav.bandcamp.com/

drloop (oregistrerad)
Postat

Bevittnade ett historiskt ögonblick, tror jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.