Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

All right, första dejten sen jag blev singel ikväll! Fika i Farsta centrum. Sjukt nervös, har inte gjort det här på två år. 😱

Postat

All right, första dejten sen jag blev singel ikväll! Fika i Farsta centrum. Sjukt nervös, har inte gjort det här på två år. 😱

Det är som att cykla. Du kan väl cykla?

k9 (oregistrerad)
Postat

FREDAG DEN 13:DE IDAG!!!!

Skrev det ju här innan dig men glömde skicka.. 😱😊

Postat

Sist jag cyklade för några år sedan ramlade jag i diket. 😆

Jag har för mig att jag sett en bild på det tillåme! 😄😎

Postat

Jag har för mig att jag sett en bild på det tillåme! 😄😎

En video faktiskt - jag försökte filma med min telefon och lyckades samtidigt ramla då. xD

Postat

En video faktiskt - jag försökte filma med min telefon och lyckades samtidigt ramla då. xD

Just så var det ja! 😆😄

Jag gillar´t! 🥰

Postat (redigerat)

Hmm. Läste fel.

Redigerat av Den Gode
Postat

När man får skatteåterbäring tänkte jag köpa en vinylspelare. Någon som har tips på försäljare? Köper gärna (helst) en bättre begagnad, typ någon klassisk spelare utan USB-tjafs och grejer.

Postat

Jag fick tanken när jag var inne på sportaffären och såg att dom har hjälmar som inte ser ut som traditionella fula cykelhjälmar, utan tydligen är en blandning mellan cykel- och skatehjälmar. Dom ser ut nästan som en gammal spaps hockeyhjälm. Kan va bra att ha om man skulle vilja börja med skateboard oxå.

Postat

När man får skatteåterbäring tänkte jag köpa en vinylspelare. Någon som har tips på försäljare? Köper gärna (helst) en bättre begagnad, typ någon klassisk spelare utan USB-tjafs och grejer.

Det finns väl en del såna här sidor. https://hifitorget.se/?k=14 Man kanske ska kolla att det går att få tag på nya drivremmar och pick up-nålar till modellen man köper.

Postat

Kolla begagnad technics. Hur bra som helst. Närmsta återvinningsmarknad

Postat

Persbrant har tydligen fått en roll i en film som ska handla om nazister och några som gjorde motstånd. Undrar vad han får spela?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.