Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag fick ett SMS av dem för någon månad sen där de sa att de uppgraderat mina 2 gb surf i månaden till 50 utan övriga ändringar i mitt abonnemang. schysst!

Ja bra! Jag kör ju trådlöstbredbansinternet via dom. Funkar gött men har hänt att potten på 30gb har tatt slut. Nu 50gb! 😄

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Ja bra! Jag kör ju trådlöstbredbansinternet via dom. Funkar gött men har hänt att potten på 30gb har tatt slut. Nu 50gb! 😄

Vårt rekord på en dag i det här hushållet är 55,5GB. Det rullar runt mellan 10-15GB per dag ungefär. 50 GB blir inte många dagars internet här... 🙂

Postat

Har det varit begravning i dag?

Ja, precis. Idag var det säkert andra som dog, exempelvis terry pratchett

Postat

Var fan har jag lagt kabeln?

Hgggnnnnn

xD

Ja, precis. Idag var det säkert andra som dog, exempelvis terry pratchett

Mmm. 🙁 RIP Terry Pratchett.

Postat

Jag skrev en liten flowchart över mitt kaffedrickande.

11046856_10153143568158749_5502441943329466083_n.jpg?oh=49cc572963e28ee72e28bb57f9aa155d&oe=557B570E&__gda__=1434564277_f4d1c7b2db8a015365d2690fa1f11bef

xD

Japp. Det är därför jag tänkte köpa ett barn när det är min tur. Verkar roligare än att knulla fram ett.

😆

Blir definitivt ett köp av detta spelet. 😄

Min farmor såg ut som yoda, dog samma dag som spock och blev 99 år gammal. Att hon var en ganska otrevlig människa som jag undvek så gott det gick, kan man kanske bortse ifrån en dag som denna. För nu ska hon begravas.

Kaffe blir det naturligtvis.

=/
Postat

Fick veta idag att vårt projektteam fick ett Innovation Award på företaget idag, för bästa produkterna med kunden i fokus. Det va ju lite kul.

Postat

Är det någon som vet hur stor nedladdning cities skylines i sina olika varitioner är? Antar att det inte finns som dvd?

Kul Memphis 🙂

Men jobbigt 🙁 .

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.