Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Fick åka hem för att kunna ta emot ett paket (barnvagn!). Men det är ju rätt najs att jobba hemifrån. Kaffe bryggt på nymalda bönor och musik i stereon ☺️

Barnvagn, shit alltså. xD Är du nervös än? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nervös, vettskrämd, likgiltig... vad är skillnaden? Men seriöst så inte särskilt, faktiskt. Mest förväntansfull. Ibland får jag dock känslan av hur fan man ska hinna med livet sedan med jobb och så, men då tänker jag att det bygger ju på ett feltänk. Det finns viktigare saker än jobbet, så det får anpassa sig helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

gick ungefär likadant för mig. 3 månaders uppsägningstid var tydligen för lång tid, de behövde nån på en gång.

(ja men kanske om ni hade lagt på ett kol så hade jag varit 1,5 månad in i den uppsägningstiden nu!)

Vilka jävla krav dom har. Alla ska ha rätt utbildning, rätt erfarenhet, rätt ålder, rätt kön osv, samt vara beredda att hoppa in på en gång mot en skitlön. Du skulle ha givit dom en pungspark på vägen ut för att dom slösade bort din tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min farmor såg ut som yoda, dog samma dag som spock och blev 99 år gammal. Att hon var en ganska otrevlig människa som jag undvek så gott det gick, kan man kanske bortse ifrån en dag som denna. För nu ska hon begravas.

Egentligen borde det ju kännas rätt bra att gå på en otrevlig människas begravning, men det kanske inte funkar när det gäller farmor. Beklagar sorgen?

Själv träffade jag bara min farmor en gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Egentligen borde det ju kännas rätt bra att gå på en otrevlig människas begravning, men det kanske inte funkar när det gäller farmor. Beklagar sorgen?

Själv träffade jag bara min farmor en gång.

Hade inga problem med det, men blev lite gråtmild när vi passerade mormors grav.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ringde tele2. De har nytt erbjudande, sparar 100kr/månad plus att jag får 20gb mer surf! 😆

Kan det va för bra för å va sant?!?!? 😕

jag fick ett SMS av dem för någon månad sen där de sa att de uppgraderat mina 2 gb surf i månaden till 50 utan övriga ändringar i mitt abonnemang. schysst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...