Overkill Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 DU kan va en loopad sekvens uppför en trappa! 😠 När jag har disputerat kan du kalla mig för dr loop(ad sekvens uppför en trappa).
Neosus Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Jag hittade ett begad Asus Z97 för 450 spänn! E de bra pris och bra moderkort? Jag tänker då köpa det iallafall. ☺️
Fidden Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Fick ett samtal från Betsson. Jag fick inte jobbet men det var tydligen rätt nära - en kille dom hade anställt bara nån månad tidigare hade tagit en tjänst som hade passat mig perfekt! Men för den aktuella tjänsten hade dom sett framför sig ännu mer erfarenhet. Oh well, hon sa att hon ville ha kvar mina uppgifter så man vet aldrig. För ordningens skull, vi började väl med detta ungefär samtidigt om jag inte minns fel. Det slutade samma dag också, gick ungefär likadant för mig. 3 månaders uppsägningstid var tydligen för lång tid, de behövde nån på en gång. (ja men kanske om ni hade lagt på ett kol så hade jag varit 1,5 månad in i den uppsägningstiden nu!)
Overkill Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 För ordningens skull, vi började väl med detta ungefär samtidigt om jag inte minns fel. Det slutade samma dag också, gick ungefär likadant för mig. 3 månaders uppsägningstid var tydligen för lång tid, de behövde nån på en gång. (ja men kanske om ni hade lagt på ett kol så hade jag varit 1,5 månad in i den uppsägningstiden nu!) Vilken jävla skitgrej att inte få jobbet på.
slejnard Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Synd fidden å Micke H. Själv fick man plättar på det! Jag hittade ett begad Asus Z97 för 450 spänn! E de bra pris och bra moderkort? Jag tänker då köpa det iallafall. ☺️ Ingen aning om det är bra men Köp!
slejnard Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Lycka till med jobbsökeriet du åxå pico. Ska förresten ner till Umeå den 9/4 å se Thåström å gå på gitarrmuseum.
Micke H Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Man vet aldrig, det kanske var ett undersökningsföretag du pratade med igen 😄 😆 Man får väl hoppas.
Micke H Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 För ordningens skull, vi började väl med detta ungefär samtidigt om jag inte minns fel. Det slutade samma dag också, gick ungefär likadant för mig. 3 månaders uppsägningstid var tydligen för lång tid, de behövde nån på en gång. (ja men kanske om ni hade lagt på ett kol så hade jag varit 1,5 månad in i den uppsägningstiden nu!) 🙁
k9 (oregistrerad) Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Vilken jobbig tråd vi hade här nu då. Vi får väl starta eget tillsammans på något sätt. ☺️
Neosus Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Jag slängde iväg en ansökan på Hemsek AB men lär ju hamna i papperskorgen direkt. Man blir förbannad!! Inte ens lågavlönade arbeten kan man få.. 😏
Fidden Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Den här dagen går ju fullständigt åt fanders. Nu förlorar VIK också. 😠
Zakyath Postat 11 mars 2015 Postat 11 mars 2015 http://www.imagineguitars.com/guitars/blueberry/blueberry_grand_concert.htm vilken skönhet! måste ta och spara ihop en 30 000
Neosus Postat 11 mars 2015 Postat 11 mars 2015 http://www.imagineguitars.com/guitars/blueberry/blueberry_grand_concert.htm vilken skönhet! måste ta och spara ihop en 30 000 Bra att elda med... 😑
Recommended Posts