Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Fick ett samtal från Betsson. Jag fick inte jobbet men det var tydligen rätt nära - en kille dom hade anställt bara nån månad tidigare hade tagit en tjänst som hade passat mig perfekt! Men för den aktuella tjänsten hade dom sett framför sig ännu mer erfarenhet.

Oh well, hon sa att hon ville ha kvar mina uppgifter så man vet aldrig.

För ordningens skull, vi började väl med detta ungefär samtidigt om jag inte minns fel. Det slutade samma dag också, gick ungefär likadant för mig. 3 månaders uppsägningstid var tydligen för lång tid, de behövde nån på en gång.

(ja men kanske om ni hade lagt på ett kol så hade jag varit 1,5 månad in i den uppsägningstiden nu!)

Link to comment
Dela på andra sajter

För ordningens skull, vi började väl med detta ungefär samtidigt om jag inte minns fel. Det slutade samma dag också, gick ungefär likadant för mig. 3 månaders uppsägningstid var tydligen för lång tid, de behövde nån på en gång.

(ja men kanske om ni hade lagt på ett kol så hade jag varit 1,5 månad in i den uppsägningstiden nu!)

Vilken jävla skitgrej att inte få jobbet på.

Link to comment
Dela på andra sajter

För ordningens skull, vi började väl med detta ungefär samtidigt om jag inte minns fel. Det slutade samma dag också, gick ungefär likadant för mig. 3 månaders uppsägningstid var tydligen för lång tid, de behövde nån på en gång.

(ja men kanske om ni hade lagt på ett kol så hade jag varit 1,5 månad in i den uppsägningstiden nu!)

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vilken jobbig tråd vi hade här nu då. :rolleyes:

Vi får väl starta eget tillsammans på något sätt. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...