Neosus Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Vi ska lära oss Over The Hills And Far Away till en provspelning med en sångare. "Inga problem", tänkte jag, "det är ju bara massa melodier över öppen E-sträng". Förutom att dom stämmer ner ett halv tonsteg. Doh! Och vem fan orkar stämma om? Jag lärde mig ett litet krångligare sätt att spela den istället. ☺️ Riktigt bra låt det där! Kul! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Undrar vart Grahn och Jama gömde mitt playstation 8.2 när de var här och härjade i mina drömmar. 😲
Fidden Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Memphis och fidden sitter i ett träd......... Under trädet sitter den gode och läser tidningen. Den gode tycker om att läsa om allt nytt som har hänt.
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Under trädet sitter den gode och läser tidningen. Den gode tycker om att läsa om allt nytt som har hänt. Men du kan väl ändå inte tycka illa om randy newman? http://youtu.be/0b5LzCOc98E
Naymari Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Köpte nya monitorer idag. Nu blir det vatten, bröd och nudlar i ett helt år framöver.
Naymari Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 (redigerat) Bröd minnsan. Jojjo. Fint ska det va'. Och för att inte tala om hur fint det låter! Så sjukt trött på monitorer som ljuger. Focalerna presenterar det ärligaste ljudet jag någonsin hört. Väldigt tydliga i både höjd - bredd och djupled. Debatten stod av att lägga pengarna på en bil eller på monitorer. Ångrar mig inte en sekund. Redigerat 9 mars 2015 av Naymari
drloop (oregistrerad) Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 Nä. Det blir PILSNER. Lunchpilsner, gott.
k9 (oregistrerad) Postat 10 mars 2015 Postat 10 mars 2015 😊 Jag somnade inte på golvet med träningskläderna på mig. Jag gjorde bara en extremt långsam sitt-upp. 😑 Och eftersom jag tränat i någon timme nu så kan jag ju gå och lägga mig och försöka sova lite. ☺️
Recommended Posts