slejnard Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Nu får nån skriva nåt roligt. Sa jag hur många koppar jag druckit ur idag 🙂
Memphis Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Har du oxå knullkompisar? Njae, har väl försökt ha några gånger men blir lätt komplicerat. Jag gillar inte komplicerat. Sa jag hur många koppar jag druckit ur idag 🙂 Det tror jag inte, berätta! ☺️
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Sa jag hur många koppar jag druckit ur idag 🙂 Det gör du väl alla dagar?
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Njae, har väl försökt ha några gånger men blir lätt komplicerat. Jag gillar inte komplicerat. Det tror jag inte, berätta! ☺️ Va fan. Du var väl oskuld till du var 22? Du vet vad kk betyder, va?
Memphis Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Va fan. Du var väl oskuld till du var 22? Du vet vad kk betyder, va? Va moppsig man kan bli då.
slejnard Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Druckit ur samma kopp vid fem olika tillfällen kaffe och tvÅ ur samma vatten. OBS stor muggliknande kopp!
slejnard Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Och detta under arbetsdagen Hemma noll koppar ur 😑 Idag alltså. Igår drAck jag... Konkurs Vem vad när hur? JAG ÄR JAVANIST! 😠
Neosus Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Jag brukar dricka runt 4 koppar per dag. På morgon, vid halv nio, kvart i 2 och efter middag. Ja och så lunchen. Blir ju runt 5, 6 koppar per dag. Otroligt att man inte är dålig i magen.
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Va moppsig man kan bli då. Om jag har fel ber jag om ursäkt.
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Jag har nog inte kört mc på 20 år nu. Lånade en honda 900 bol d'or av en kusin i några veckor. Tänkte jag skulle kolla på vilken tid jag kunde köra mellan linköping och åtvidaberg. Drog iväg vid fyratiden, mitt i värsta rusningen. Låg på mittlinjen hela tiden. Mc:n hade ingen kåpa, och de gånger jag kunde kolla ner på mätarn låg jag i 140. När jag kom fram var jag så upp i varv att jag glömde kolla klockan.
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Sa jag hur många koppar jag druckit ur idag 🙂 Borde du inte hålla dig till din egen kopp? Om fidden flyttar till linköping kan han ha irl där.
slejnard Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Berätta om när du sjöng i sm58?! Borde du inte hålla dig till din egen kopp? Om fidden flyttar till linköping kan han ha irl där. Jag dricker ur allt!
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Berätta om när du sjöng i sm58?! Jag sjöng in mina demos hemma på portastudios genom en handhållen sm58. Nästa steg var folk jag kände som hade studios med rullbandare och skapliga mikrofoner. Det här var evigheter sedan. Undrar om det inte skulle funka nu med med en handhållen dynamisk in i datorn?
slejnard Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Jo det funkar bra! Spelade in ett band och han handhöll en 58a! Lät bra!
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Jo det funkar bra! Spelade in ett band och han handhöll en 58a! Lät bra! Intressant. Gjorde alltså detta under enkla studioförhållande, men varför skullen det inte funka, eller? Tråd på g, kanske.
slejnard Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Intressant. Gjorde alltså detta under enkla studioförhållande, men varför skullen det inte funka, eller? Tråd på g, kanske. Jo. Kan va skönt för en sångare att hålla micken. Går inte med kondensatormik lika bra. Och det var det enda som fanns att tillgå. Tyckte ljudet blev minst lika bra som min spb1 och sx1. Men förr gick dom ju på typ 6 papp. Typ. 🙂 Bra prisutveckling!
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Tyckte ljudet blev minst lika bra som min spb1 och sx1. Vilka är dom?
Micke H Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Vi ska lära oss Over The Hills And Far Away till en provspelning med en sångare. "Inga problem", tänkte jag, "det är ju bara massa melodier över öppen E-sträng". Förutom att dom stämmer ner ett halv tonsteg. Doh! Och vem fan orkar stämma om? Jag lärde mig ett litet krångligare sätt att spela den istället. ☺️
Den Gode Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Vi ska lära oss Over The Hills And Far Away till en provspelning med en sångare. "Inga problem", tänkte jag, "det är ju bara massa melodier över öppen E-sträng". Förutom att dom stämmer ner ett halv tonsteg. Doh! Och vem fan orkar stämma om? Jag lärde mig ett litet krångligare sätt att spela den istället. ☺️ Va?
Recommended Posts