Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Men blir det inte en massa problem med det här med kk? Känslor och sånt?

Säger han som växte upp på 70-topless-talet.

Närå, så länge man är noggrann med den sista punkten i det jag sa: ärlighet. Sen finns alltid risken såklart att någon av parterna utvecklar känslor medan den andra inte gör det, och då blir det såklart jobbigt. Men det gäller att veta var man har varandra och var man har sig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Närå, så länge man är noggrann med den sista punkten i det jag sa: ärlighet. Sen finns alltid risken såklart att någon av parterna utvecklar känslor medan den andra inte gör det, och då blir det såklart jobbigt. Men det gäller att veta var man har varandra och var man har sig själv.

Jo. Det låter bra. Men upplys en oerfaren. Hur lätt är det att va ärlig när man knullar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte man träffar några avtal när den du pratar med är naken. xD Men i förväg kommer man överens om sånt, och det tycker jag inte det är några som helst problem med, för mig iallafall.

Deja vu förresten, har inte vi haft den här diskussionen förut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Deja vu förresten, har inte vi haft den här diskussionen förut?

Jo. Många gånger. Får bara inte ihop det. Du skriver att du är blyg. Själv var jag blyg nog att gå miste om 70-talets frigörelse trots att jag växte upp då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur då? Kan behöva lite råd, innan det är för sent.

Tyvärr inte roligare än att utsätta sig för dom situationer man tycker är obehagliga. Som att ta tåg till Malung för att gå på blinddejt utan någon annanstans att bo än hos dejten i fråga. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag upptäckte en Facebook-grupp häromdagen som heter "PK-dejting". Den beskriver sig själv som "gruppen för alla anti-rasister, feminister och allmänt vänsterpack som vill träffa likasinnade människor utan heteronormer, monogaminormer, könsnormer, cis-normer och whatnot". Det lät tillräckligt intressant för att jag skulle lägga upp en annons där. Why not, tidigare i veckan lade jag upp annonser på andra dejtingsidor.

Well, vilken respons jag fick! 😮 På andra sidor får jag vara glad om jag ens får ett svar på dom meddelanden jag skickar. Nu fick jag tre stycken som svarade, varav en var från Norrköping men tyckte jag "verkade fin" och hoppades jag skulle hitta någon. 🥰

Dejtingsidor brukar tendera att dra ner mitt självförtroende men det här hade motsatt effekt. 😄 Och nån gång nästa vecka ska jag på dejt. ☺️

Btw, har kirrat två dejter nu! Ska träffa en gammal KK när hon är i Stockholm den här veckan och ta en fika. Får se vad som händer där. 🙂

Kul Micke! ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...