Overkill Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Trippelmord i min hemstad. Förstasidan på AF. Fyfan. Läste att de mördade var födda 1992, 1993 och 1996. De anhållna verkar vara födda 1992 och 1993. Sjukt.
Gäst Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 touching hands, laughing we hurried beneath the sky and smoked holy grass along the riverside music is not sad it's a butterfly afraid of the world we lighted to fairies moved by crying light and shouted farewell to every sailor of the afar may you live tonight and turn those eyes inside out to catch a starlight of the dream buddha gave you we drifted in bed together nothing can separate the wings of passion not even our own condemnation in tears eternity we move by our arms together singing the song of love intertwined you and i will always be we will burn on, and on inside of the sun text till min nya låt
Den Gode Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Här snackar vi Ferrari!! MKAY?? 😠☺️ Nä. Vi snackar att grillarna på två familjebilar är närmast identiska. Det är det som är pudelns kärna.
Den Gode Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 touching hands, laughing we hurried beneath the sky and smoked holy grass along the riverside music is not sad it's a butterfly afraid of the world we lighted to fairies moved by crying light and shouted farewell to every sailor of the afar may you live tonight and turn those eyes inside out to catch a starlight of the dream buddha gave you we drifted in bed together nothing can separate the wings of passion not even our own condemnation in tears eternity we move by our arms together singing the song of love intertwined you and i will always be we will burn on, and on inside of the sun text till min nya låt Intressant. "we lighted to fairies". Har det med röka att göra?
Fidden Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Varför är inte dcfc-spelningen i juni utsåld? Och varför har jag inte hört om den?
Neosus Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Varför är inte dcfc-spelningen i juni utsåld? Och varför har jag inte hört om den? Därför att du tänker tjöpa en billet!
Den Gode Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Grillar gör man på sommarn. 😑☺️ Volvo och vw gör nog grillar året om.
Gäst Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Intressant. "we lighted to fairies". Har det med röka att göra? jo fairies handlar väl om "tro". På röka kan man ju "tro" mycket på Gud etc, allt är möjligt.
Micke H Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Jag minns inga stressmoment från detta fantastiska spel, som fått en liten upputsning. https://www.youtube.com/watch?v=lH5Hi9f2MHM ÅH HERREGUD VILKET BRA SPEL DET DÄR ÄR!
Micke H Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Jag upptäckte en Facebook-grupp häromdagen som heter "PK-dejting". Den beskriver sig själv som "gruppen för alla anti-rasister, feminister och allmänt vänsterpack som vill träffa likasinnade människor utan heteronormer, monogaminormer, könsnormer, cis-normer och whatnot". Det lät tillräckligt intressant för att jag skulle lägga upp en annons där. Why not, tidigare i veckan lade jag upp annonser på andra dejtingsidor. Well, vilken respons jag fick! 😮 På andra sidor får jag vara glad om jag ens får ett svar på dom meddelanden jag skickar. Nu fick jag tre stycken som svarade, varav en var från Norrköping men tyckte jag "verkade fin" och hoppades jag skulle hitta någon. 🥰 Dejtingsidor brukar tendera att dra ner mitt självförtroende men det här hade motsatt effekt. 😄 Och nån gång nästa vecka ska jag på dejt. ☺️
Den Gode Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Well, vilken respons jag fick! 😮 På andra sidor får jag vara glad om jag ens får ett svar på dom meddelanden jag skickar. Nu fick jag tre stycken som svarade, varav en var från Norrköping men tyckte jag "verkade fin" och hoppades jag skulle hitta någon. 🥰 Dejtingsidor brukar tendera att dra ner mitt självförtroende men det här hade motsatt effekt. 😄 Och nån gång nästa vecka ska jag på dejt. ☺️ Det låter lite som om en sd lagt upp sidan för att driva med folk.
Micke H Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Näe, det finns faktiskt gott om människor i den här världen som tycker att PK är något att vara stolt över, och jag är en av dom. 🙂 Så jävla nice med en Facebook-grupp där ingen är rädd för att visa upp sig, oavsett sexuell läggning eller relationspreferenser.
Micke H Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Jag är långt ifrån expert, eller ens särskilt politiskt kunnig, men SD:are brukar väl oftast kalla vänstern för "PK-maffian"? Särskilt feminister brukar slängas in i den gruppen.
Micke H Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Enligt Wikipedia: I Sverige används begreppet enligt Nationalencyklopedin främst av debattörer som nedsättande beteckning för "gängse vänster- och feministiska åsikter".[5]
Zakyath Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 tycker PK kan vara allt från att fransk mat är god, jimi hendrix är den bästa gitarristen till att vi måste ha invandring. vissa ser begreppet nog lite mer snävt dock.
Den Gode Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Jag är långt ifrån expert, eller ens särskilt politiskt kunnig, men SD:are brukar väl oftast kalla vänstern för "PK-maffian"? Särskilt feminister brukar slängas in i den gruppen. Eller kulturmarxister. Är du det oxå?
Overkill Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Varför är inte dcfc-spelningen i juni utsåld? Och varför har jag inte hört om den? Dom har väl svalnat lite. Och sen är det ju vi som markerar vårt missnöje med att Chris Walla slutat. Nu är det två nya turnemusiker som hakat på.
drloop (oregistrerad) Postat 9 mars 2015 Postat 9 mars 2015 Snygg på riktigt. Mycket snyggare än Lambo och Ferrari.
Recommended Posts