Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Är vrål hungrig men också toanödig. Undrar om jag vågar gå på toa först, eller om jag imploderar då.. 😕 Du kan väl äta på muggen.
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 NU LUGNAR DU NER DEJ! 😳😱 Måste genast börja söka efter din spionutrustning som du tydligen hart "glömt" här hos mig. 😱 :ph34r:
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Du kan väl äta på muggen. Brukar bara dricka ur muggen. 🥰
slejnard Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Då vare lackat! Ikväll blir det klart 🙂 Vart en kaffe på det! Rep med bandet idag. Skoj! Kafferep ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Då vare lackat! Ikväll blir det klart 🙂 Nej det är bara semi ikväll. 😑☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 😲😏 Tror att jag lagade sån där snabbmat idag. Den tog slut så fort att tallriken var tom innan jag ätit färdigt.. 😳🙁
Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Brukar bara dricka ur muggen. Du är äckligare än jag.
Linus Postat 4 januari 2015 Trådstartare Postat 4 januari 2015 😲😏 Tror att jag lagade sån där snabbmat idag. Den tog slut så fort att tallriken var tom innan jag ätit färdigt.. 😳🙁 Det heter mellanmål. Maten du äter upp mellan köket och datorn. 😱
Algotezza Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Känns som vår här i Lund, soligt, blå himmel - ett tecken på att snön kommer snart för man ska inte komma här och komma! 🙁
Algotezza Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Konstigt: Varför handlar inte meteorologi om meteorer? ☺️
Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Konstigt: Varför handlar inte meteorologi om meteorer? ☺️ Redan dom gamla grekerna.....äschj.....
Algotezza Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Redan dom gamla grekerna.....äschj..... ... hade problem med tonåringar... .. sägs det...
Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 ... hade problem med tonåringar... .. sägs det... Man har hört allt möjligt om de gamla grekerna och tonåringar.
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Du är äckligare än jag. Har du inga temuggar att dricka ut? 😲☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Grekerna blev väl inte mycket äldre än just tonåringar? Jag har läst både Iliaden och Odyssén och fick intrycket att deras huvudsyssla var att dö i krig eller att dödas i intrigen. Skitböcker förövrigt. Odyssén var något bättre än Iliaden dock.
Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Grekerna blev väl inte mycket äldre än just tonåringar? Jag har läst både Iliaden och Odyssén och fick intrycket att deras huvudsyssla var att dö i krig eller att dödas i intrigen. En del av dom var filosofer och vetenskapsmän och liknande. Dom levde länge.
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Det heter mellanmål. Maten du äter upp mellan köket och datorn. 😱 Tror du tänker på färdkost nu. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 (redigerat) En del av dom var filosofer och vetenskapsmän och liknande. Dom levde länge. Jo nu tror jag ju inte att dessa böcker är tillförlitliga som historisk källa alls. De ter sig ganska så mytiska emellanåt, vågar jag påstå. 😛 Fick förövrigt lust att se på QI bara för att grekerna kom på tal. 😏 Redigerat 4 januari 2015 av k9
Neosus Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Ostkrönika Jo nu tror jag ju inte att dessa böcker är tillförlitliga som historisk källa alls. De ter sig ganska så mytiska emellanåt, vågar jag påstå. 😛 Fick förövrigt lust att se på QI bara för att grekerna kom på tal. 😏 Va kul! Tror du tänker på färdkost nu. ☺️ Färdost ...ja jag ser ost i allt nu för tiden. 😑 Grekerna blev väl inte mycket äldre än just tonåringar? Jag har läst både Iliaden och Odyssén och fick intrycket att deras huvudsyssla var att dö i krig eller att dödas i intrigen. Skitböcker förövrigt. Odyssén var något bättre än Iliaden dock. Ostdyssén En del av dom var filosofer och vetenskapsmän och liknande. Dom levde länge. Filostofer
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Knappa fem timmar kvar nu: http://www.svtplay.se/video/2553390/ishockey-junior-vm
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 ...ja jag ser ost i allt nu för tiden. 😑 Ostdyssén Filostofer Vart får du allt ifrån? 😳 I från fårost? ☺️ Eller ligger vinden på i ost-nordostlig riktning där, va? 😑 Ostsökt humor när just nu.. 😊
Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 (redigerat) Intressant att dissa några av världslitteraturens största verk bara lite sådär. Redigerat 4 januari 2015 av Den Gode
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Intressant att dissa några av världslitteraturens största verk bara lite sådär. Jo sådan är jag. 😊
Neosus Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Vart får du allt ifrån? 😳 I från fårost? ☺️ Eller ligger vinden på i ost-nordostlig riktning där, va? 😑 Ostsökt humor när just nu.. 😊 Ostlig humor är gott!! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Ost, ost hallonost bättre ost har ingen.... Prost. 😲
Recommended Posts