Memphis Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Gött Fidden. Det släpps ett stadsbyggarspel på fredag som tydligen ska vara sjukt bra. Byggt i finland, men de verkar ha fått det rätt ändå 😛 https://www.youtube.com/watch?v=-2uqFRUCpO4 Verkar schysst ju, kan eventuellt bli att man skaffar det. ☺️
Neosus Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Verkar schysst ju, kan eventuellt bli att man skaffar det. ☺️ Jepp! Kul med bygga-stad-spel!
Neosus Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Det verkar som grannarna håller nere på volymen nu när jag tog och poppade stereo igår.. 😆😄 Först äre grannen under mig som poppar utav helvete och sedan är det grannen ovanför mig som poppar så öronen fladdrar och sen tog jag mig friheten att poppa oxå. 😆 ...nu är det rätt så lugnt. ☺️ MEn man får se hur länge det varar.. 😕
Neosus Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Går att poppa rätt så bra med KRK monitorerna ändå. Dom e int så himla dum som många säger.. Men en baslåda på det så då banne mej ska dom få höra.. 🥰 Pilsnerkorv på det.
slejnard Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Poppa e gott! Skönt å bo i hus så kan man poppa hårt! Helst popcorn 😑
Den Gode Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Aldrig hört uttrycket, att poppa. 😳 😕 Det fanns tom ett tv-program som hette opp och poppa, men det var förmodligen innan dina föräldrar var födda.
Den Gode Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Då var det dax för andra chansen. Mitt tips är att groupie vinner rubbet, inkl den internationella tävlingen.
Den Gode Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 (redigerat) Gitarristen och surfrockpionjären Brian Carman har avlidit 69 år gammal. Han var med och skrev "Pipeline" för "The Chantays" som var en tidig surf-hit år 1962. Jag skulle tro att ni känner igen den. http://youtu.be/_tTc5OyS7pU Edit: jag undrar vad det är för piano? Redigerat 7 mars 2015 av Den Gode
Den Gode Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Rhodes? Jag tror att det är wurlitzer 140 eller 145 som kom 1962 och var föregångare till 200 som supertramp m fl körde med.
slejnard Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 En kompis har ett Rhodes och en hammond. Kanske bästa klaviaturkombon någonsin? Kompletterat med nåra kultsyntar 😑 Måst nog fasen fråga om han vill bilda band igen!
Den Gode Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 En kompis har ett Rhodes och en hammond. Kanske bästa klaviaturkombon någonsin? Kompletterat med nåra kultsyntar 😑 Måst nog fasen fråga om han vill bilda band igen! Rhodes är ju klassiskt, där bl a donald fagen i steely dan spelar det på massor av låtar. Det finns en intressant historia bakom pianot. Under andra världskriget fick harold rhodes i uppdrag att ordna med terapiverksamhet för skadade soldater. Han satte dom att bygga ett miniatyrpiano han uppfunnit. Tusentals tillverkades. Han kom oxå på en egen metod för att lära människor att spela.
Fidden Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Göteborg då? Hade också varit kul. Svårare att hitta boende för en doktorandlön bara.
Memphis Postat 8 mars 2015 Postat 8 mars 2015 Så kan vi sitta oh längsta bredvid varandra på kvällarna. Bara snacka via tråden.
Recommended Posts