Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Hade ett möte med mina kontakter på arbetsförmedlingen som tyckte att det hade fungerat bra under testperioden, och jag fick säga mitt. Jag kommer även att få ett skriftligt omdöme.

Nu återstår att få försäkringskassan att se saken på samma sätt. Jag har just fått en ny handläggare där, och vederbörande hade inte tid att komma. Dom verkar ha nått roteringssystem där som gör att man får byta handläggare en gång i halvåret. Förmodligen för att det inte ska va så jobbigt för dom att regelmässigt säga nej till folk när det gäller åtgärder som kostar pengar.

Nästa steg är arbetsträning, och jag har ett par idéer om ställen där jag kan kolla om det finns en öppning. Annars får vi se om arbetsförmedlingen kan hjälpa till. Problemet är att alla arbetsförmedlarna sitter i linköping nu, och inte har några kontakter på arbetsmarknaden i åtvidaberg.

Gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipsen. Ska kolla dom där spelen. Det var nån som nämnde ett spel som heter anno 2070, och gamla capitalism går tydligen att köra på windows 7.

Det enda spel jag verkligen har gillar är sim city i den variant som fanns för windows 95. Sen har det bara blivit sämre.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tvi vale! Köpte kaffe av fabrikatet Eldorado, ska skriva att AX Food att de fan inte kan kalla det för kaffe alls. Smakar vidrigt. 😱 :ph34r: 😱😠 :angry: 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipsen. Ska kolla dom där spelen. Det var nån som nämnde ett spel som heter anno 2070, och gamla capitalism går tydligen att köra på windows 7.

Det enda spel jag verkligen har gillar är sim city i den variant som fanns för windows 95. Sen har det bara blivit sämre.

Det släpps ett stadsbyggarspel på fredag som tydligen ska vara sjukt bra. Byggt i finland, men de verkar ha fått det rätt ändå 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen är jag inte diskvalificerad från jobbet än, trodde det var kört efter tisdagens haveri och att de sedan inte hörde av sig igår när det skulle vara klart.

Nu ska dom ringa på tisdag och diskutera framtiden. Skulle vara skönt att få ett besked snart faktiskt, så jag vet om jag söka nåt annat, typ loopens grannar eller nån doktorandplats som jag såg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...