Neosus Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 jorå såatte 😑 en fika på de? 😕 men vahettere mer kaffe va 😳 Jo det tycker jag!
Overkill Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Min frisör pratade igår om att han ville klippa mig så att jag såg ut som nån från Joy Division, så nu får jag väl lyssna på dom då.
Zakyath Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 själv har jag haft nästan samma frisyr i fem år eller så, med några smärre variationer. Tror jag hittat precis hur jag vill ha det tills vidare nu.
Algotezza Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Fredag! Yes! Ska hälsa på sonen i morgon, i Vejle på Jylland. Hoppas på najs väder. 🙂
Overkill Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 själv har jag haft nästan samma frisyr i fem år eller så, med några smärre variationer. Tror jag hittat precis hur jag vill ha det tills vidare nu. Jag har väl mer eller mindre haft samma frisyr sen högstadiet (tio år), så det var väl dags för lite nytt. Har numera rak lugg istället för snedlugg.
Algotezza Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Hade mittbena 1967-69, sen har det varit snedlugg - bara hårlängden har skiftat. Man ändrar inte ett vinnande koncept! 😄
Micke H Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Har haft långt, fett awesome hår sen högstadiet. ☺️ Däremot har det ibland varit olika nyanser av svart och mörkbrunt. Ja alltså, håret är inte fett. 😏
Overkill Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Gick ut för att slänga skräp men glömde nycklar. Så nu står jag här och väntar.
Memphis Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Ja, garvade inte lika mycket som åt ettan, men den levererar ungefär den typen av humor som man förväntar sig. Ungefär det svaret jag förväntade mig med 😛 Ptja, va fan.. jämna plågor. =/ Har du något nytt uppdrag på g? https://www.youtube.com/watch?v=QKmEDe3wSto Den filmen e skön asså 😄 Berättade igår för min biträdande handledare att vi (inte jag och han 😱) ska ha barn i juni, han blev tårögd och gav mig en kram 😄 xD 🥰
slejnard Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Gick ut för att slänga skräp men glömde nycklar. Så nu står jag här och väntar. Fått komma in? 😑 Den e kul!
Memphis Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 (redigerat) 😕 Ovanligt tyst här. Alla e väl ute, super och slåss. xD Redigerat 6 mars 2015 av Memphis
Den Gode Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Hade ett möte med mina kontakter på arbetsförmedlingen som tyckte att det hade fungerat bra under testperioden, och jag fick säga mitt. Jag kommer även att få ett skriftligt omdöme. Nu återstår att få försäkringskassan att se saken på samma sätt. Jag har just fått en ny handläggare där, och vederbörande hade inte tid att komma. Dom verkar ha nått roteringssystem där som gör att man får byta handläggare en gång i halvåret. Förmodligen för att det inte ska va så jobbigt för dom att regelmässigt säga nej till folk när det gäller åtgärder som kostar pengar. Nästa steg är arbetsträning, och jag har ett par idéer om ställen där jag kan kolla om det finns en öppning. Annars får vi se om arbetsförmedlingen kan hjälpa till. Problemet är att alla arbetsförmedlarna sitter i linköping nu, och inte har några kontakter på arbetsmarknaden i åtvidaberg.
slejnard Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 Bra att de rör på dig den gode. Fortfarande utlåst overkill? Goooooooomoooooooorron! 😄 I like Z kaffe
slejnard Postat 7 mars 2015 Postat 7 mars 2015 😕 Ovanligt tyst här. Alla e väl ute, super och slåss. xD Nä vart lugnt i hemmets vrå. 😑
Recommended Posts