Den Gode Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Du skulle prova något artistiskt indie-spel, dom tenderar att vara väldigt anti vad alla storföretag gör. Bland annat finns det helt action-befriade, långsamma, eftertänksamma spel, typ Gone Home. https://www.youtube.com/watch?v=x5KJzLsyfBI Det kanske är bra, fast det verkade lite gurly. Men det kanske bara är jag.
Fidden Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Någon som sett uppföljaren till Dum Dummare? Ja, garvade inte lika mycket som åt ettan, men den levererar ungefär den typen av humor som man förväntar sig.
Overkill Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Klippte mig igår. Nu ser jag lite ut som den ena snubben i O Brother, Where Art Thou? (inte Clooney).
Overkill Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Ptja, va fan.. jämna plågor. Själv? Hang in there, tiger. Snart släpper ju Deportees nytt..
Pico Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 (redigerat) Men, el niño, eller näe... det blir ju knas för är rätt men annat så därför också fel så. Uhm... Ninja! 😠 Redigerat 6 mars 2015 av Pico
Fidden Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Blev det något löneanspråk? Jodå, drog till lite extra för att det gick så kasst på sista intervjun, för det kändes ju logiskt.
Overkill Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Berättade igår för min biträdande handledare att vi (inte jag och han 😱) ska ha barn i juni, han blev tårögd och gav mig en kram 😄
slejnard Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Morn! Solen skiner. Åååå va nice! 🙂 Sambon hade lämnat lite nybryggt kaffe också innan hon drog på jobbet 🥰
Overkill Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Jodå, drog till lite extra för att det gick så kasst på sista intervjun, för det kändes ju logiskt. Man ska ta i, det är något jag fått lära mig. Tror det ska väldigt mycket till att man liksom skulle bli diskad för att man bad om för mycket 😛
Pico Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Berättade igår för min biträdande handledare att vi (inte jag och han 😱) ska ha barn i juni, han blev tårögd och gav mig en kram 😄 haha va fan, officiella parentesdagen? xD 😆
Den Gode Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Ptja, va fan.. jämna plågor. Själv? Jo tack. Idag är sista dan på mina tester som försäkringskassan och arbetsförmedlingen kör. Återkommer när jag får ett utlåtande.
Neosus Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Jo tack. Idag är sista dan på mina tester som försäkringskassan och arbetsförmedlingen kör. Återkommer när jag får ett utlåtande. Spännande! Hoppas det blir som du vill att det ska vara. Här blir det frukost! Vatten på ceres tror dom 😮 Får åka dit om man blir törtsig. Edit: Stavfel!
Micke H Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 😆 Berättade igår för min biträdande handledare att vi (inte jag och han 😱) ska ha barn i juni, han blev tårögd och gav mig en kram 😄 😆🥰
Recommended Posts