Den Gode Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 (redigerat) Präsejs, tror di mesta tejderna på åre skulle låta uätt så bedröövlitt i åtvidaberg. Det mest signifikanta för åtvidabergskan är att man inte säger r i början av ett ord, utan ersätter det med den förfärliga diftongen oä. Den spanska oäven oäev en annan oäv. Har du varit här nån gång? Edit: dom borde naturligtvis ha gjort eliza i operetten my fair lady till åtvidabergska. Redigerat 5 mars 2015 av Den Gode
Zakyath Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Kallad på en intervju igen. Förra fick jag inte. Nu blir det ekonomiassistent för universitetets idrottsförening. Vore nog bland den bästa meriten jag kan tänka mig.
Den Gode Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Kallad på en intervju igen. Förra fick jag inte. Nu blir det ekonomiassistent för universitetets idrottsförening. Vore nog bland den bästa meriten jag kan tänka mig. Är det heltid?
Den Gode Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Var på apoteket igen. Kan visst inte gå dit utan att bli förbannad längre.
Neosus Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Bilen gick igenom besiktningen. Blankt papper! SKa man fira det med en tåta? Var på apoteket igen. Kan visst inte gå dit utan att bli förbannad längre. Det är normalt med andra ord. Tycker man få bli förbannad på det mesta här i livet..
Den Gode Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Bilen gick igenom besiktningen. Blankt papper! SKa man fira det med en tåta? Det är normalt med andra ord. Tycker man få bli förbannad på det mesta här i livet.. Some guys have all the luck.
Den Gode Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 skidskytte-vm känns väl lite avslaget. Dessutom har dom varit taskiga mot svenskarna. Det är en uppförsbacke i banan.
Neosus Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Some guys have all the luck. Ja nu behöver man inte bekymra sig över det. Fast det dyker säkert upp annat istället som man får bekymra sig över. Det kan man va säker på.. 😄
Memphis Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 "Lokal" är inte så jävla kul heller men fan en aningen bättre än Istället ändå. Nä. Ja. xD
slejnard Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 coolt...man kunde dela gamla bilder man lagt in på sajten...ska prova med nån låt.. https://forum.studio.se/files/file/5850-%7B%3F%7D/
Den Gode Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 coolt...man kunde dela gamla bilder man lagt in på sajten...ska prova med nån låt.. Va?
slejnard Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Va? ja när man sittervid datorså kan man trycka på knappen "min media" och där finns alla filer jag lagt ut på forat. gott va 🙂 min första gitarr tex.
slejnard Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Ska slipa den trären som den en gång såg ut! Måste bli varmare ute först
Recommended Posts