Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Vilken stad söker du jobb i fidden? Och vad skall du bli för nåt? södertälje, jag tänkte bli en molekylärbiolog som pysslar med ny teknologi, istället för en som pysslar med 25 år gammal teknologi.
Memphis Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Kul, han liknar ju fan dig, kul att ni funnit varandra! xD Ja, om man har otur i kärlek så kan man ju alltid köpa sig det. 😛 Går den som ett spjut, memfis? Den går allt bra o så. Ingen värsting dock som sagt. Sen vet jag inte heller hur snabbt ett spjut går.
drloop (oregistrerad) Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 södertälje, jag tänkte bli en molekylärbiolog som pysslar med ny teknologi, istället för en som pysslar med 25 år gammal teknologi. Kom till götet istället. Trevliga tjejer som driver detta bolag: http://www.1928diagnostics.com/career/
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Kom till götet istället. Trevliga tjejer som driver detta bolag: http://www.1928diagnostics.com/career/ Känner du dom? Får söka dit när någon annan ninjar södertäljetjänsten på fredag. Men namnet får mig att höra stöveltramp...
drloop (oregistrerad) Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 (redigerat) Känner du dom? Får söka dit när någon annan ninjar södertäljetjänsten på fredag. Men namnet får mig att höra stöveltramp... Ja jag känner tjejerna på 1928. Blir det nog mer stilettklackstramp än stöveltramp om du börjar där. Sök med en gång, du kan alltid backar ur. Redigerat 3 mars 2015 av drloop
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Ja jag känner tjejerna på 1928. Blir det nog mer stilettklackstramp än stöveltramp om du börjar där. Sök med en gång, du kan alltid backar ur. får lägga på en sula, men sen får man väl foten ändå.
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 (för inte var väl "sök med en gång" en omedveten göteborgsvits?) Jag har aldrig lyckats backa ur. Dricka dricka ur, däremot.
drloop (oregistrerad) Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Inge vidare svenska på det inlägget från min sida. Så kan det gå...
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 undrar vad som skulle hända om jag flyttade till göteborg egentligen... skulle världen verkligen klara av det?
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Inge vidare svenska på det inlägget från min sida. Så kan det gå... Inte då, klanderfritt. du kan ju inte rå för att jag misstolkar allt jag läser.
drloop (oregistrerad) Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Jag sitter inte långt ifrån 1928 och har flipperspel på kontoret, så du kan få en kopp java och få lite stryk i flipper om så önskas om herrn söker sig till västkusten.
Memphis Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 undrar vad som skulle hända om jag flyttade till göteborg egentligen... skulle världen verkligen klara av det? Staden skulle äntligen få humor.
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Jag sitter inte långt ifrån 1928 och har flipperspel på kontoret, så du kan få en kopp java och få lite stryk i flipper om så önskas om herrn söker sig till västkusten. Det är taget!
drloop (oregistrerad) Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 En poporkester med memph, fid o doktorn, fint. Gött att köra mac igen, bara tvungen att säga det.
drloop (oregistrerad) Postat 4 mars 2015 Postat 4 mars 2015 (redigerat) Lite sömn till skulle inte göra ont. Redigerat 4 mars 2015 av drloop
Recommended Posts