Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Jaha, de koncentrerade tasksparkarna till testinledningen förstår jag.

Det är nog trasigt här också, inte många tankar som stannar kvar i min skalle.

Man får hoppas att du dolde vissa av dina sidor på intervjun.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Man får hoppas att du dolde vissa av dina sidor på intervjun.

De verkade faktiskt inte ha nåt emot att jag lättade upp stämningen lite med nåt lite oseriöst dravel ibland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vet inte vilket te man ska dricka.

Bara det inte är smaksatt med nån "jordgubb" eller "äpple" eller nåt annat syntetisk skit. Bergamott eller inget alls säger jag.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

De verkade faktiskt inte ha nåt emot att jag lättade upp stämningen lite med nåt lite oseriöst dravel ibland.

Har du inte skrivit att du pga blygsel eller inbundenhet eller nåt liknande har svårt att släppa loss? Jag hade liknande problem men har dom inte längre. Jag bryr mig helt enkelt inte så mycket längre. Jag är inte lika observant på mig själv som jag var tidigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte skrivit att du pga blygsel eller inbundenhet eller nåt liknande har svårt att släppa loss? Jag hade liknande problem men har dom inte längre. Jag bryr mig helt enkelt inte så mycket längre. Jag är inte lika observant på mig själv som jag var tidigare.

Ja men det där med att lätta upp stämningen är mest för min egen skull. Ett sätt att hantera det på helt enkelt. Inte helt enkelt. Helt enkelt svårt. Fattaru?

Det gör inte jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, är du savant?

jag syftar då på de positiva i ordet då, typ omänskligt bra minne 😛

Idiot savant hette det förr, vill jag minnas. Nä. Det är jag inte. Du, och andra, skrev rätt mycket om hur dom såg på sig själva när jag var ny hät.

Link to comment
Dela på andra sajter

Joxat med en låt som kanske ska vara med i en vilda westernfilm! 😄

Vad tror/tycker ni?!?!

https://soundcloud.com/slejnard/long-to-the-west

Coolt. Fast om jag ska vara ärlig så var det inte mycket som lät som western. Men det kan nog funka om basisten inte dricker kaffe på ett par dagar 😛

Eventuellt kan något mer instrument lugna ner sig lite, det var ganska mycket som ville ha uppmärksamhet.

Dessutom har du ju glömt att ta med lite pedal steel, för ett sånt har du väl stående på vinden? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt. Fast om jag ska vara ärlig så var det inte mycket som lät som western. Men det kan nog funka om basisten inte dricker kaffe på ett par dagar 😛

Eventuellt kan något mer instrument lugna ner sig lite, det var ganska mycket som ville ha uppmärksamhet.

Dessutom har du ju glömt att ta med lite pedal steel, för ett sånt har du väl stående på vinden? 😄

Tackar! Jo det vart nog inte så mkt western 😛. Hittade fasen inte slideröret. Tänkte göra lite fuskslidegrejer men. Ska ha det där med uppmärksamhet i åtanke. Min akilleshäl...more is more brukar det tyvärr bli. Ska göra nån fler låt till samma projekt så får vi se om det blir mer "vilt". 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Iste är jättegott!

Morgon förresten. Igår gick 16 kilometer. Undra vad hr mycket jag kan gå idag tro?

Jo, iste e allt gött 😄 Bara kul att retas me De Gode.

Det va inte dåligt, är det att du satt en stegräknare på dig eller går du promenader?

Idag har jag ätit 6 godisar. Det är inte lika hurtigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det tycker jag verkligen är en bra idé! Hoppas det inte kändes som att vi hoppade på dig, men tyvärr så innebär ju vår höga lägsta standard vad gäller arbetsvillkor att sådana saker inte är möjliga. Även om jag tycker att det också är en bra idé egentligen, bara lite svår att genomföra.

Kul! ☺️ Nej då, så kände jag inte, utan tanken var allt att få "kritik" på mitt förslag, ville förstå var problematiken låg, som ju är den du beskriver ovan. Kunde jag väl inse men ville ändå diskutera ämnet, eftersom jag tänker mycket på tiggare.
Vart då någonstans? Bra ställe? Är ju i Göteborg emellanåt så kul med såna tips 🙂

Jasså du rör dig också här i krokarna ibland alltså. ☺️ Slej med tydligen. Man får ju styra upp något litet Away From Keyboard nång gång. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag gick det nog inget vidare, men de verkar så jävla positiva iallafall. Jag hoppas på besked på fredag. Måste bara komma på ett löneanspråk tills dess...

Okej, låter ju lovande ändå. ☺️

50 shades of earl grey

Fan, man kanske skulle slänga ihop en te-samling med det namnet och bli rik på kuppen.

😆

Sjukt fyndigt 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...