Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Fastnade på en Taj Mahal blues playlist på Youtube nu. Tror att jag ska lyssna på den och dona lite här hemma ett tag nu. 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Sveriges vackraste hund.

toshimars2011stor.jpg

Fel! 😏 Värdens vackraste hund. Och tik och valpar. 421905_260676980683127_1442858080_n.jpg?oh=05887ab208fa78ae14ef4363604376b4&oe=55444AD5

😛

k9 (oregistrerad)
Postat

🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰

414558_187255064726655_1015562672_o.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

En av valparna på bilden är döpt efter Angus Young. 🥰

Så ja han heter Angus, valpen alltså. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj vilken vår vi har här idag. Måste ut i solen och leka med hundarna. Later all! 😄

Postat

Oj vilken vår vi har här idag. Måste ut i solen och leka med hundarna. Later all! 😄

NU SÄTTER DU DIG OCH KOLLAR PÅ VINTERSTUDION! 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

NU SÄTTER DU DIG OCH KOLLAR PÅ VINTERSTUDION! 😠

Nä! Vägrar! 😠
k9 (oregistrerad)
Postat

Stå upp för din sak... och sätt dig! 😄☺️😑😱😊

LÄGG AV! 😠 Detta går inte för sig. Det är bara jag som vet vart skåpets ska stå. 😐 :mellow:

Just nu ska jag vara min fru och laga mat åt mig. Så det så. 😑

Postat

LÄGG AV! 😠 Detta går inte för sig. Det är bara jag som vet vart skåpets ska stå. 😐 :mellow:

Skåpet kan sätta sig oxå! ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Fiskpinnar med ris och en wiskysås får det bli idag. Fuskar och kör på en köpesås iofs. 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Skåpet kan sätta sig oxå! ☺️

Om det är nylimmat så bör det få sätta sig.. ☺️ ..... 😊
k9 (oregistrerad)
Postat

De vart piskfinnar här oxå. He gott!

Världens mest underskattade fisk. Lever vilt i skogssjöar där de maskerar sig som pinnar genom att rensa sig, skära sig i avlånga rektanglar och rulla sig i ströbröd. 😐
k9 (oregistrerad)
Postat

Är vrål hungrig men också toanödig. Undrar om jag vågar gå på toa först, eller om jag imploderar då.. 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.