Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Idag gick det nog inget vidare, men de verkar så jävla positiva iallafall. Jag hoppas på besked på fredag. Måste bara komma på ett löneanspråk tills dess...
slejnard Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Lycka till fidden! Vad sägs om att du plussar på din nuvarande lön med 2000kr?! Eller kolla vad andra med liknande jobb ligger. Ingår javanism i arbetet? Aspekter att ta med...
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Tror jag bör plussa på lite mer än så, kanske borde höra med pazos tjej vad nyexade brukar gå in på och utgå ifrån det.
Den Gode Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Tror jag bör plussa på lite mer än så, kanske borde höra med pazos tjej vad nyexade brukar gå in på och utgå ifrån det. Optioner i företaget och en rejäl fallskärm.
slejnard Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Tror jag bör plussa på lite mer än så, kanske borde höra med pazos tjej vad nyexade brukar gå in på och utgå ifrån det. japp alltid bra å kolla med andra. Optioner i företaget och en rejäl fallskärm. 😄 bra ide!
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Optioner i företaget och en rejäl fallskärm. Och så mycket kaffe man kan dricka.
Den Gode Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 (redigerat) Och så mycket kaffe man kan dricka. Nju är det te som gäller. Dom måste ha alla sorter oxå. Redigerat 3 mars 2015 av Den Gode
SnigelDynamit Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Är det här killavdelningen? Jo, jag söker ett par byxor i storlek xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl. Hejdå!
Den Gode Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 (Måste få plats med suspensoaren.) Hur mår ni?! Det är ok, och inte många tasksparkar. Jag är snart färdigtestad.
slejnard Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 (Måste få plats med suspensoaren.) Hur mår ni?! Vi mår gott! 😄 Daglig överkonsumtion av kaffe...själv då?
Neosus Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 (Måste få plats med suspensoaren.) Hur mår ni?! Tackar jag mår bra men är lite förbannad för att gångjärnet till min tanklucka till bilen gick sönder så nu köpte jag ett nytt för att montera men då gick DET sönder oxå så nu har jag beställt 2 st nya från skruvat.se så får se om det går bättre. Hur mår du?
Den Gode Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Tackar jag mår bra men är lite förbannad för att gångjärnet till min tanklucka till bilen gick sönder så nu köpte jag ett nytt för att montera men då gick DET sönder oxå så nu har jag beställt 2 st nya från skruvat.se så får se om det går bättre. Får onda aningar här. Tänk om det bara fortsätter och fortsätter?
Neosus Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Får onda aningar här. Tänk om det bara fortsätter och fortsätter? Ja jag ger det en chans till
Den Gode Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Ja jag ger det en chans till Jaha. Jag missförstod lite. Jag tänkte att själva tankluckan gick sönder, sedan infästningen, osv osv. Till slut skulle hela bilen va kaputt. Då är det bättre att köra med en trasa i tankhålet.
D Vibe Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Är det här killavdelningen? Jo, jag söker ett par byxor i storlek xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl. Hejdå! Ska du tälta? 😄
Neosus Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Jaha. Jag missförstod lite. Jag tänkte att själva tankluckan gick sönder, sedan infästningen, osv osv. Till slut skulle hela bilen va kaputt. Då är det bättre att köra med en trasa i tankhålet. Jo visserligen så tror jag hela bilen håller på att rasa snart men... Ska besikta på torsdag så bara bilen är hel fram till dess så är jag nöjd. 😊 ska man ta en te!? Nä inge te. 😑 Nu ska ja steka korv! Heda!
Den Gode Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Nu har ironman gått igång på allvar i storforum. Snart är han väl här och härjar.
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Det är ok, och inte många tasksparkar. Jag är snart färdigtestad. Jaha, de koncentrerade tasksparkarna till testinledningen förstår jag. Tackar jag mår bra men är lite förbannad för att gångjärnet till min tanklucka till bilen gick sönder så nu köpte jag ett nytt för att montera men då gick DET sönder oxå så nu har jag beställt 2 st nya från skruvat.se så får se om det går bättre. Hur mår du? Det är nog trasigt här också, inte många tankar som stannar kvar i min skalle.
Fidden Postat 3 mars 2015 Postat 3 mars 2015 Nju är det te som gäller. Dom måste ha alla sorter oxå. drack en kopp kaffe idag, men i övrigt är det mest earl grey och grönt te som gäller här. Kung markatta såklart. Detta inlägg sponsrades av...
Recommended Posts