Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

I säng sent/tidigt och lite yr, upp i ottan och börja jobba. Jösses jag är trött nu. Jag säger gonatt till längstah.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

För att man helt enkelt inte dricker iste. Det är fel.

Iste är jättegott!

Morgon förresten. Igår gick 16 kilometer. Undra vad hr mycket jag kan gå idag tro?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja, var en god tanke iallafall. Tänker nog satsa på miljövänliga möbler iallafall. ☺️

Det tycker jag verkligen är en bra idé! Hoppas det inte kändes som att vi hoppade på dig, men tyvärr så innebär ju vår höga lägsta standard vad gäller arbetsvillkor att sådana saker inte är möjliga. Även om jag tycker att det också är en bra idé egentligen, bara lite svår att genomföra.

Drack ett Kenyanskt kaffe i stan, det hade en speciell smak, hade en toch av majs.

Vart då någonstans? Bra ställe? Är ju i Göteborg emellanåt så kul med såna tips 🙂

Ska se nästa gång om jag kan få reda på vad det hette.

Var på det lilla fiket i Viktoriapassagen.

För övrigt ett guldkornsställe i stan.

Den som läser vidare skall finna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om jag är den enda som gått in på en sån där kaffeaffär och frågat om dom hade iste?

Som när Fantomen utklädd till Mr Walker går in på en bar och beställer ett glas mjölk till sig och en skål vatten till vargen, Devil. Starkt med andra ord!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som när Fantomen utklädd till Mr Walker går in på en bar och beställer ett glas mjölk till sig och en skål vatten till vargen, Devil. Starkt med andra ord!

Mera förvirrat, men nu funderar jag på att börja dricka te.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...