Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Jösses! Man hinner ju bara blinka till (i några dagar) så blir det för mycket för att man ska orka läsa ikapp här. Nice! 😄

Har jag missat något jag borde veta? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

njaa...

själv har jag skrivit min sämsta låt hittills tror jag... blir väldigt sugen på att spela in den av något outgrundligt skäl 😏

Grattis är den tillräckligt dålig så kan det bli en radiohit ju. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Min mobil dog igår imorse. På morgonen så var den avstängd och jag får inte igång den. Provade tre olika laddare, varav en var trådlös.

Så jag hörde av mig till Halebop, och frågade vad det skulle kosta att avbryta abonnemanget och sen föra över det på en ny telefon jag köper av dom. Slutfakturan gick på 1000 kronor. Dock erbjöd han jag pratade med att riva fakturan och låta mig beställa ny telefon kostnadsfritt! 😮 Helt sjukt! Förhoppningsvis väntar den på mig när jag kommer hem.

Ingen mer sunkig Windows Phone som ALDRIG NÅNSIN FUNGERAR SOM DEN SKA! iPhone, jag ska aldrig mer överge dig. <3

Link to comment
Dela på andra sajter

Har 4:an. Den e lite seg pga liten CPU men fonkar bra annars. Har inga problem med den. Enda problemet är att det går inte stoppa in senaste iOs men men...

Nyare och snabbare fån funderar jag ändå på. En 5:a. Dom e billiga. Och bra.

JODA!!

🙂

kaffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska se jazzkonsert ikväll. Norrbotten Big band och gitarrist Patrik ömalm.

Nice! 🙂

Jag såg Bohuslän Big band förra veckan, brorsan hade varit med och komponerat ett stycke som han dirigerade, det var en upplevelse! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...