slejnard Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Syns kanske bättre utan kallingar? ☺️ Sniffat mycket lack? ☺️ 😆 Vafalls nu vart jag hungrig så har jag målat in kylen... 😳 Yamahan var bättre fär den spelade Dream Theater. ☺️ Pål Meander?
Memphis Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Japp, från Images and Words plattan eller Awake? Sen spelades en Liquid Tension låt i början också 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Svårt val mellan Rollen och Yamman. Rollen var lätt snyggast att se på ändå. Men en Yamma har jo oftalst lite bättre stöd för Cubase nu när Yamaha äger Cubase med. Men Cubase styr ju inte fingrarna på den som spelar iofs. Har inte rollen roligare modulations spak än en Yamma har? 😳 Du får nog köpa båda så slipper du välja fel. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Japp, från Images and Words plattan eller Awake? Sen spelades en Liquid Tension låt i början också 🥰 MMhmmm! 🥰 🥰 🥰 🥰 🥰 😄 Lätt ninjad 😑 Du får samurajja bättre så är du int lika lätt att ninja. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 😲 Eller han någon för e dig till kylen? 😮 😱
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Bara jag som har skills nog att lyckas särskriva ordet före. 😏 😊
slejnard Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Bara jag som har skills nog att lyckas särskriva ordet före. 😏 😊 😄 Tror det är yttorrt nu så det går att svulla!
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Nu ska jag se om det är någon bra nattsändning bakom ögonlocken att se på. 😐 G'natt! 🥰
slejnard Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Gnatt! Slötittar på green lantern i sjuan. Slölängstar åxå. Fann ett äpple. Gott typ som en kvällsmacka 😏
Memphis Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Lyssnar för ovanlighetens skull på Hendrix. Hans musik är full av energi och känsla verkligen, och känns fortfarande fresh nu 2015 på något sätt. Sitter och myser med en kissekatt som jag blivit passvakt för en vecka nu. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 (redigerat) G'morrn! Några koppar kärlek på g. 🥰 :wub: Sedan testa portastudio och stämma mera trummor. 😎 Redigerat 4 januari 2015 av k9
slejnard Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Lyssnar för ovanlighetens skull på Hendrix. Hans musik är full av energi och känsla verkligen, och känns fortfarande fresh nu 2015 på något sätt. Sitter och myser med en kissekatt som jag blivit passvakt för en vecka nu. ☺️ Hendrix är en av dom bästa. Både som gitarrist och låtmakare. Härliga sånger!
slejnard Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 G'morrn! Några koppar kärlek på g. 🥰 :wub: Sedan testa portastudio och stämma mera trummor. 😎 Gmorn! Andra koppen här. -10 ute. 😑
slejnard Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Portastudio. Bara ordet gör mig förbannad. Portasrtudiio bättre 😎
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Portastudio. Bara ordet gör mig förbannad. Zoom r24 närmare bestämt. ☺️ Min DAW pajade och jag har inte orkat bära ner min speldator och fixa med den så att det går att spela in ordentligt. Väntar till efter JVM och till jag lärt mig stämma trummorna innan jag orkar bry mig. Så jag får köpa på Zoomen så länge. Börjar gilla den mer och mer faktiskt. Den är ganska bökig att jobba med och AD/DA:n i den är lite trött och tråkig, men för att göra demon så duger den säkert. Inte helt nöjd att bara kunna jobba i 24/48 men det är ju bättre än att jobba med kassettband, på sätt och vis. 😛 Hendrix är en av dom bästa. Både som gitarrist och låtmakare. Härliga sånger! +1
slejnard Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 http://youtu.be/lFQ6gzG1rUk Lite ovanlig men skutbra hendrixlåt.
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Blir lammstek här idag. 😎 Gott! Blev sugen på lamm och rönnbärsgelé nu. 😲
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Gmorn! Andra koppen här. -10 ute. 😑 Aha! Du har en inbyggd kaffe kompressor alltså? 😮 Ja om du dricker två koppar och kissar 10. 😑 Är du säker på at tdet itne är öl du dricker? För man brukar ju dricka ett sexpack och pissa en platta när man ölar. 😏
Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Zoom r24 närmare bestämt. ☺️ Jaha. En sån har jag aldrig använt. När jag tänker efter är det kanske ordet kassettband som gör mig förbannad. Så mycket trassel......
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Hockey ikväll: http://www.svtplay.se/video/2553390/ishockey-junior-vm
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 http://youtu.be/lFQ6gzG1rUk Lite ovanlig men skutbra hendrixlåt. Nice låt. Lät lite Taj Mahal om den. Men ändå inte. ☺️ För inte ens Taj Mahal låter alltid som Taj Mahal låter. 😑 Välligt varieande beroendå på vilken av deras plattor man lyssnar på. Fast lite så va ju Hendrix med iofs. Så de låter lika olika både som sig själva och mot varandra. 😏 😲 Typ... eller? 😕
Recommended Posts