Neosus Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Åfan. En gång spelade jag in Bobby brown och trodde att jag hade skrivit den. Tror inte det spelar så stor roll så länge man inte råkar bli viral. Många grejer jag har spelat in som redan finns. Men jag har hört många grejer som jag har varit först med oxå. Äsch! Spela å va klad! KLAD KAKA!!
Den Gode Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Åfan. En gång spelade jag in Bobby brown och trodde att jag hade skrivit den. Tror inte det spelar så stor roll så länge man inte råkar bli viral. Kunde du alla dom där snuskuttrycken på engelska.
Zakyath Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Är du på semester? Blir det ingen jäger? jodå. idag hamnade vi på after ski på fel sida av berget. när vi knatade ut hade liftarna slutat gå. blev lite ofrivillig fyllelångfärdsåkning.
Overkill Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Nu skulle jag äntligen sätta mig och greja i logic. Men så har jag ju installerat om datorn, så nu skulle det ta 45 minuter att ladda hem alla grejer som behövs...
Neosus Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Jobbigt att hålla på när det håller på att hålla på!
SnigelDynamit Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Åfan. En gång spelade jag in Bobby brown och trodde att jag hade skrivit den. Va? Hahaha - säkert. Tror inte det spelar så stor roll så länge man inte råkar bli viral. Hmm.
Algotezza Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Har ni kallat alla fantastiska softsynthar på denna sida? UVIstation är gratis! Ett fantastiskt program för ljuddesign! http://www.uvi.net/en/
Algotezza Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 (redigerat) Elchjägermeister? ☺️ Redigerat 24 februari 2015 av Algotezza
SnigelDynamit Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 UVIstation = Urinvägsinfektions-station? Intressant namn på en synth. CPU't fuckar upp hela min nya låt till Ableton kursen! Allt jag spelat in på midi-keyboarden låter helt tokigt. Och nu har jag huvudvärk.
Algotezza Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 (redigerat) Incontinentia Buttocks... går väl också bra som namn men kanske inte på en synth... Går du på Ableton-kurs? Vad kostar det? Nätkurs? Redigerat 24 februari 2015 av Algotezza
Algotezza Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Nyfiken? Alltid skönt att fika efter beröm... Tjorvigt när det tjorbar. Men om farbror Melker melkar?
SnigelDynamit Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Incontinentia Buttocks... går väl också bra som namn men kanske inte på en synth... Går du på Ableton-kurs? Vad kostar det? Nätkurs? Japp, online-kurs. Gratis om man inte bryr sig om att få ett certifikat. Här är länken till fler musikkurser: https://www.coursera.org/berklee Och här till specifikt Ableton: https://www.coursera.org/course/abletonlive Det är tredje och sista veckan nu men det kommer fler tillfällen längre fram i år.
Algotezza Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Tack för tipset! Skulle vilja bli bättre på Ableton. Har ju Push och allt... Bara tid som saknas...
Algotezza Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Får passa på när det blir vintertid nästa gång för just det dygnet har 25 timmar...
Algotezza Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 (redigerat) Många grejer jag har spelat in som redan finns. Men jag har hört många grejer som jag har varit först med oxå. Äsch! Spela å va klad! KLAD KAKA!! Har du provat radiokaka, en av de fetaste kakorna - dryper av kokosflott! Rena infarkten! Redigerat 24 februari 2015 av Algotezza
Algotezza Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Fagott! Choklad, kokosfett, socker, mariekex... JättegottT säger Mat-Tina.
Den Gode Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Har du provat radiokaka, en av de fetaste kakorna - dryper av kokosflott! Rena infarkten! Från den tiden de hade kaffet i såna här.
Den Gode Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Radiokakan är tydligen från radions barndom, 20-talet.
Recommended Posts