Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Åfan. En gång spelade jag in Bobby brown och trodde att jag hade skrivit den. Tror inte det spelar så stor roll så länge man inte råkar bli viral.

Många grejer jag har spelat in som redan finns. Men jag har hört många grejer som jag har varit först med oxå.

Äsch! Spela å va klad!

KLAD KAKA!!

Annons
Postat

Åfan. En gång spelade jag in Bobby brown och trodde att jag hade skrivit den. Tror inte det spelar så stor roll så länge man inte råkar bli viral.

Kunde du alla dom där snuskuttrycken på engelska.

Postat

Är du på semester? Blir det ingen jäger?

jodå. idag hamnade vi på after ski på fel sida av berget. när vi knatade ut hade liftarna slutat gå. blev lite ofrivillig fyllelångfärdsåkning.

Postat

Nu skulle jag äntligen sätta mig och greja i logic. Men så har jag ju installerat om datorn, så nu skulle det ta 45 minuter att ladda hem alla grejer som behövs...

Postat

Åfan. En gång spelade jag in Bobby brown och trodde att jag hade skrivit den.

Va? Hahaha - säkert.

Tror inte det spelar så stor roll så länge man inte råkar bli viral.

Hmm.
Postat (redigerat)

Elchjägermeister? ☺️

Redigerat av Algotezza
Postat

UVIstation = Urinvägsinfektions-station?

Intressant namn på en synth.

CPU't fuckar upp hela min nya låt till Ableton kursen! Allt jag spelat in på midi-keyboarden låter helt tokigt. Och nu har jag huvudvärk.

Postat (redigerat)

Incontinentia Buttocks... går väl också bra som namn men kanske inte på en synth...

Går du på Ableton-kurs? Vad kostar det? Nätkurs?

Redigerat av Algotezza
Postat

Nyfiken? Alltid skönt att fika efter beröm...

Tjorvigt när det tjorbar.

Men om farbror Melker melkar?

Postat

Incontinentia Buttocks... går väl också bra som namn men kanske inte på en synth...

Går du på Ableton-kurs? Vad kostar det? Nätkurs?

Japp, online-kurs. Gratis om man inte bryr sig om att få ett certifikat.

Här är länken till fler musikkurser: https://www.coursera.org/berklee

Och här till specifikt Ableton: https://www.coursera.org/course/abletonlive

Det är tredje och sista veckan nu men det kommer fler tillfällen längre fram i år.

Postat

Tack för tipset!

Skulle vilja bli bättre på Ableton. Har ju Push och allt... Bara tid som saknas...

Postat

Får passa på när det blir vintertid nästa gång för just det dygnet har 25 timmar...

Postat (redigerat)

Många grejer jag har spelat in som redan finns. Men jag har hört många grejer som jag har varit först med oxå.

Äsch! Spela å va klad!

KLAD KAKA!!

Har du provat radiokaka, en av de fetaste kakorna - dryper av kokosflott! Rena infarkten!

142-radiokaka%20500x380.jpg

Redigerat av Algotezza
Postat

Fagott!

Choklad, kokosfett, socker, mariekex... JättegottT säger Mat-Tina.

Postat

Har du provat radiokaka, en av de fetaste kakorna - dryper av kokosflott! Rena infarkten!

142-radiokaka%20500x380.jpg

Från den tiden de hade kaffet i såna här.

201045060_1bba25c0-f10d-42db-a328-137d30c6ac7e.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.