slejnard Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Lunchat pangkaka å bacon! Blir en kaffe efter ett!
Den Gode Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Lunchat pangkaka å bacon! Blir en kaffe efter ett! Man äter inte bacon till pangkaka. Det måste ha varit raggmunk. Och man äter inte bacon till raggmunk. Det måste ha varit stekt fläsk.
Micke H Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Joo man äter visst bacon te pangkaka! 😠 Precis! 😠 JÄTTEGOTT E DET! 😠
slejnard Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 fasiken håller man på å bli sjuk eller va e de frågan om?! 😠 ska ju gigga på torsdag. 😑 Plättar och fläsklägg? 100 inlägg har du som den gode ser jag. milstolpe. 😄
Den Gode Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 100 inlägg har du som den gode ser jag. milstolpe. 😄 Och inget som är så värst elakt, tror jag.
Zakyath Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Precis lunchat å tagit ett par öl, nu blir det puckelpist igen! Mina lår tar kål på mig dock 🙁
slejnard Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 göttarns! man skulle va med å åka lite så finge damerna se en vacker ryggtavla de kunde jaga. 😑
Den Gode Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Precis lunchat å tagit ett par öl, nu blir det puckelpist igen! Mina lår tar kål på mig dock 🙁 Är du på semester? Blir det ingen jäger?
slejnard Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 fått i mig för mkt akffe 🤪 :wacko: 🤪 :wacko: 🤪 :wacko: 🤪 :wacko: 🤪 :wacko:
SnigelDynamit Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Cool! Var känner jag igen titelraden ifrån, har jag hört din låt tidigare, eller är det ett lån? Konstigt nog har ingen annan frågat om det innan. Mina barn kände igen den men inte jag. Men det är, vad jag förstår en cover Acapella av Radioactive gjort av någon svensk snubbe som delade den på looperman och sedan tog ner den väldigt snabbt efter...Men jag hann ladda ner den och pitcha om den och använda den innan jag fattade var originalet kom ifrån. Det är säkert stöld på något sätt men eftersom jag inte tjänar några pengar på låten (den har snart 400 nedladdningar från Soundcloud) så kan det ju inte göra något. Hoppas jag. Eller?!?!?!
Fidden Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Precis lunchat å tagit ett par öl, nu blir det puckelpist igen! Mina lår tar kål på mig dock 🙁 Ett par kalla? Norrlands guld?
Fidden Postat 24 februari 2015 Postat 24 februari 2015 Konstigt nog har ingen annan frågat om det innan. Mina barn kände igen den men inte jag. Men det är, vad jag förstår en cover Acapella av Radioactive gjort av någon svensk snubbe som delade den på looperman och sedan tog ner den väldigt snabbt efter... Men jag hann ladda ner den och pitcha om den och använda den innan jag fattade var originalet kom ifrån. Det är säkert stöld på något sätt men eftersom jag inte tjänar några pengar på låten (den har snart 400 nedladdningar från Soundcloud) så kan det ju inte göra något. Hoppas jag. Eller?!?!?! Åfan. En gång spelade jag in Bobby brown och trodde att jag hade skrivit den. Tror inte det spelar så stor roll så länge man inte råkar bli viral.
Recommended Posts