Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😛

Nötter kallar jag sådana som er.

Små feta kulor som är ganska harmlösa, om man inte råkar vara allergisk.

Lätta att knäcka, om man har rätt verktyg.

Postat

Själv har jag checkat in på hotellet här i sälen och käkat middag på Harrys! Nu blir det att testa bastun

Gött!

Postat

Små feta kulor som är ganska harmlösa, om man inte råkar vara allergisk.

Lätta att knäcka, om man har rätt verktyg.

☺️
Postat

Idag kände jag för att spela lite bas, så jag spelade lite bas.

Försökte mig på att spela utan plektrum, alltså sådär proffsigt med fingrar som vandrar runt på strängarna. Det var lite svårare att tajma anslagen än med plektrum, plus att jag var tvungen att kapa naglarna till jättekorta för att inte av misstag få till en jättestark ton ibland.

Nu känns det sådär obehagligt på fingertopparna som det gjorde när man började spela gitarr. Fast på andra handen då. Det är najs.

Postat

Tillbaka till jobbet efter förra veckans semester. Var i Florens måndag - torsdag. Fint! Mötte våren där, 10-14 grader varmt. Najs! Åt gott och drack gott... Pasta, pizza, tiramisu... Vin från trakten... Sol alla dagar! 🙂 :) 🙂

Postat

Tillbaka till jobbet efter förra veckans semester. Var i Florens måndag - torsdag. Fint! Mötte våren där, 10-14 grader varmt. Najs! Åt gott och drack gott... Pasta, pizza, tiramisu... Vin från trakten... Sol alla dagar! 🙂 :) 🙂

Va härligt juh! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.