Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

6. Spend More Money on Experiences -

vad gick bågen på?

Mm point taken, men det är inte bågen i sig som jag kommer få glädje av utan resorna jag ska göra med den i sommar, det är en upplevelse. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Mm point taken, men det är inte bågen i sig som jag kommer få glädje av utan resorna jag ska göra med den i sommar, det är en upplevelse.

Jäpp. Kom på det. Den kommer ju med inbyggd upplevelse. Är det inte lite självhjälpsbok över dom där punkterna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäpp. Kom på det. Den kommer ju med inbyggd upplevelse. Är det inte lite självhjälpsbok över dom där punkterna?

Jo det är det ju, något att jobba på, om man inte känner sig nöjd me sin situation. Nyttigt att tänka över vad man saknar.

Det här med allt hetskonsumerande tänker jag mycket på. Hela samhället är ju uppbyggt på att "konsumera sig till lycka och glädje", medan det i praktiken är något som inte tillför så mycket egentligen, mer än för en liten stund, sen vill man ha något annat.

1471744_10152030168778908_1995656597_n.jpg

Har egentligen tröttnat på att köpa nya saker hela tiden, ibland vill jag bara skala av allt och leva enkelt, fast är lättare sagt än gjort.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jojken är favorit i aftonbladet. Weise var min favorit men melodin var lite tråkigt skriven.

Jag fann jojken otroligt osmaklig. Visst är krocken mellan samisk folkmusik och popmusik lite rolig. De har försökt göra "Circle of life"fast med nord-svensk kultur. Men det funkar inte i min mening. Tycker bara att hela låten känns som ett skämt, istället för den hyllning till en kultur som "Circle of life" är.

Weise och ISA var mina favoriter. Bra låtar och goa nummer.

Amparo sjöng bara falskt.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner ofta för att ta upp djupare ämnen, då man funderar och analyserar mycket över livet, men känns som man är för seriös och tråkig då, Längsta känns mer som en fristad där man vill slappna av och ha roligt.

Iofs har vi ju snackat om rätt mycket seriösa ämnen genom åren, trots allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...