Fidden Postat 19 februari 2015 Postat 19 februari 2015 jag antar det, för man fick ett presentkort på 700 om man gick dit. men jag hade förväntat mig att samtalet skulle ge lite mer än så. tråkig pagetopper är tråkig
Fidden Postat 19 februari 2015 Postat 19 februari 2015 Nu kommer de säkert ringa imorgonkväll istället, när jag är på afterwork och förlorat min värdighet.
slejnard Postat 19 februari 2015 Postat 19 februari 2015 Sa jag att jag varit målare och att vi kom på egna färger ☺️
slejnard Postat 19 februari 2015 Postat 19 februari 2015 Nu kommer de säkert ringa imorgonkväll istället, när jag är på afterwork och förlorat min värdighet. Kommer gå bra. Lycka te ( å kaffe ) Guldbrun Så blå kan de aldrig mer bli Den sjöng jag i onsdags. Den å Margareta bla
slejnard Postat 19 februari 2015 Postat 19 februari 2015 Lyssnade på War Pigs i bilen. En av världens bästa hårdrockslåtar!
Den Gode Postat 19 februari 2015 Postat 19 februari 2015 Nu kommer de säkert ringa imorgonkväll istället, när jag är på afterwork och förlorat min värdighet. Vad gör ni där? Du kanske kan få ihop det med nåt fruntimmer?
k9 (oregistrerad) Postat 19 februari 2015 Postat 19 februari 2015 Lyssnade på War Pigs i bilen. En av världens bästa hårdrockslåtar! Helt rätt! 🥰 :wub: 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 19 februari 2015 Postat 19 februari 2015 Wizard är också gosig med Black Sabbath: https://www.youtube.com/watch?v=YCjspyo-_aI
k9 (oregistrerad) Postat 19 februari 2015 Postat 19 februari 2015 Intressant text från Black Sabbath detta: "Revolution in their minds The children start to march Against the world in which they have to live and all the hate that's in their hearts They're tired of being pushed around And told just what to do They'll fight the world until they've won And love comes flowing through. Children of tomorrow live in the tears that fall today Will the sunrise of tomorrow bringing peace in any way Must the world live in the shadow of atomic fear Can they win the fight for peace or will they disappear? So you children of the world, listen to what I say If you want a better place to live in spread the word today Show the world that love is still alive you must be brave Or you children of today are children of the grave."
Zakyath Postat 20 februari 2015 Postat 20 februari 2015 gick inge bra på gympasset idag. orkade nästan inget alls. så gick ut och drack öl istället. man ska göra det man är bra på!
k9 (oregistrerad) Postat 20 februari 2015 Postat 20 februari 2015 gick inge bra på gympasset idag. orkade nästan inget alls. så gick ut och drack öl istället. man ska göra det man är bra på! hehe! Kloka ord. 😏😕
Den Gode Postat 20 februari 2015 Postat 20 februari 2015 gick inge bra på gympasset idag. orkade nästan inget alls. så gick ut och drack öl istället. man ska göra det man är bra på! Kan du inte ta med dig en sexpack till gymmet i stället?
Micke H Postat 20 februari 2015 Postat 20 februari 2015 Höll på att göra en micke. Väntade mig samtal från tälje, så ringer det nån och bjuder in mig till nån färg-mässa. xD Och på tal om det så väntar jag just nu på att sagda företag ska återkomma med vad dom tyckte om mitt arbetsprov. Jag mailade i onsdags och hon sa att jag skulle få svar nästa vecka...hoppas det kommer snart. Nu kommer de säkert ringa imorgonkväll istället, när jag är på afterwork och förlorat min värdighet. Hoppas det går bra! Don't mention the Längsta. 🙁 gick inge bra på gympasset idag. orkade nästan inget alls. så gick ut och drack öl istället. man ska göra det man är bra på! Bra jobbat! Ska också göra det jag gör bäst ikväll - dränka sorgerna! Kan du inte ta med dig en sexpack till gymmet i stället? Ta med...? Oj vad klockan är mycket. Mooooot jobbet! 😏
slejnard Postat 20 februari 2015 Postat 20 februari 2015 Jo dom e bra sabbath. God morgon. Tvättdag! Inte at glömma: akffe! ☺️
Neosus Postat 20 februari 2015 Postat 20 februari 2015 (redigerat) Wizard är också gosig med Black Sabbath: https://www.youtube.com/watch?v=YCjspyo-_aI Den CD:n har jag haft! Men den fick åka med i alla banankartonger med cd:n som jag fick sälja på en loppis! ..eller den åkte i en kartong men skickade med flera kartonger. Med andra cd:n Fatta NI? Kaffe på det! Redigerat 20 februari 2015 av Neosus
D Vibe Postat 20 februari 2015 Postat 20 februari 2015 Tigrar är världens finaste djur! 🥰 http://www.learnsomething.tips/wp-content/uploads/2013/12/2222.png
slejnard Postat 20 februari 2015 Postat 20 februari 2015 köööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffääääääääääääääääääääääääää!
Zakyath Postat 20 februari 2015 Postat 20 februari 2015 Kan du inte ta med dig en sexpack till gymmet i stället? Någon gång ska jag bänka med olika vikter på sidorna av stången och dricka rom ur flaska samt röka E-cigg mellan seten
Recommended Posts