Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Hade fyra HDSP 9632 med expansioner innan den första branden. 🙁

Annons
Postat

RME e ju stabila grejer. Har funderat själv på att skaffa men har int råd just nu.

Men jag tänkt skaffa en ny dator så det orkar med att köra allt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Men roligare sen med nya prylar!

Jo! Köpte ett ju ett Focusrite Liquid Sphire 56 istället för RME korten. Ångrar mig lite än idag. Men med ett HDSP 9632 som klocka så blir nog Focusriten också bättre iofs. 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

RME e ju stabila grejer. Har funderat själv på att skaffa men har int råd just nu.

Men jag tänkt skaffa en ny dator så det orkar med att köra allt.

Kollar efter den billigaste varianten eftersom jag också heller inte har råd, egentligen. 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Halva golvet kvar! Allt förberett för lager 1-bets. Sen imorn blir det två lager lack och sen klart.

Ingen rolig PT 🙁

1: Skönt att kunna ta det i ett lagom tempo så att inte svetten lackar. 😏

2: Sorry! Ska försöka vara roligare vid nästa PT jag tar. 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu skrek tvättmaskinen att den är färdig. 🙂

Postat

Idag funderar jag på, efter datorn inhandlats, Cubase 8 pro och sedan en Yamaha MOXF6 och ett ljudkort. Fan sålde jag mitt för? 😠

Men jag kan hinna ändra mig många gånger innan slutet.. 😱😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo MOXFarna verkar ju ruskigt prisvärda tycker jag. Även om storebror till dem lät bättre så är nog MOXFen mera prisvärd tycker jag, att jag tycker, tycker jag. Mne v ad kostar en Motif ljudmodul nu då? 🙂 Kanske bättre att köpa en sådan och ett billigare klaviatur. 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Det var ju inte så billigt att göra så heller. 🙁

Postat (redigerat)

MOXF tyck ja känns jäkligt prisvärt. Jämför den med andra workstations i samma prisklass. Jag tyck MOXF spöa skiten ur dom. Men Roland FA6 verkar int så dum heller...

Men man får se vad man gör.

Redigerat av Neosus
Postat

Kollar efter den billigaste varianten eftersom jag också heller inte har råd, egentligen.

😛

Kan du inte sälja en hund?

k9 (oregistrerad)
Postat

Kan du inte sälja en hund?

Otänkbart! Större chans att jag skulle skaffa en till istället. 😉
k9 (oregistrerad)
Postat

Ringen syntes inte lika bra nu såklart. 😑

Syns kanske bättre utan kallingar? ☺️

Visst en skum måne ute nu med en ring kring sig. UFO!

...måst ut å kolla.

Nybetsad 😑

Sniffat mycket lack? ☺️
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag har nog tagit något utan att veta om det. För jag såg just stjärnorna på slottet och tyckte att det var ett bra program.. 😊 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

MOXF tyck ja känns jäkligt prisvärt. Jämför den med andra workstations i samma prisklass. Jag tyck MOXF spöa skiten ur dom. Men Roland FA6 verkar int så dum heller...

Men man får se vad man gör.

http://youtu.be/DycdFzj9UnM

Yamahan var bättre fär den spelade Dream Theater. ☺️
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.