k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Hade fyra HDSP 9632 med expansioner innan den första branden. 🙁
slejnard Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Ha ji målat köke färdigt? Halva golvet kvar! Allt förberett för lager 1-bets. Sen imorn blir det två lager lack och sen klart. Hade fyra HDSP 9632 med expansioner innan den första branden. 🙁 Ingen rolig PT 🙁
Neosus Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Hade fyra HDSP 9632 med expansioner innan den första branden. 🙁 Men roligare sen med nya prylar!
Neosus Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 RME e ju stabila grejer. Har funderat själv på att skaffa men har int råd just nu. Men jag tänkt skaffa en ny dator så det orkar med att köra allt.
Neosus Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Halva golvet kvar! Allt förberett för lager 1-bets. Sen imorn blir det två lager lack och sen klart. Va gott!!
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Men roligare sen med nya prylar! Jo! Köpte ett ju ett Focusrite Liquid Sphire 56 istället för RME korten. Ångrar mig lite än idag. Men med ett HDSP 9632 som klocka så blir nog Focusriten också bättre iofs. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 RME e ju stabila grejer. Har funderat själv på att skaffa men har int råd just nu. Men jag tänkt skaffa en ny dator så det orkar med att köra allt. Kollar efter den billigaste varianten eftersom jag också heller inte har råd, egentligen. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Halva golvet kvar! Allt förberett för lager 1-bets. Sen imorn blir det två lager lack och sen klart. Ingen rolig PT 🙁 1: Skönt att kunna ta det i ett lagom tempo så att inte svetten lackar. 😏 2: Sorry! Ska försöka vara roligare vid nästa PT jag tar. 😊
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Nu skrek tvättmaskinen att den är färdig. 🙂
Neosus Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Idag funderar jag på, efter datorn inhandlats, Cubase 8 pro och sedan en Yamaha MOXF6 och ett ljudkort. Fan sålde jag mitt för? 😠 Men jag kan hinna ändra mig många gånger innan slutet.. 😱😊
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Jo MOXFarna verkar ju ruskigt prisvärda tycker jag. Även om storebror till dem lät bättre så är nog MOXFen mera prisvärd tycker jag, att jag tycker, tycker jag. Mne v ad kostar en Motif ljudmodul nu då? 🙂 Kanske bättre att köpa en sådan och ett billigare klaviatur. 😏
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Oj! http://www.thomann.de/se/yamaha_motif_rack_xs.htm
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Det var ju inte så billigt att göra så heller. 🙁
Neosus Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 (redigerat) MOXF tyck ja känns jäkligt prisvärt. Jämför den med andra workstations i samma prisklass. Jag tyck MOXF spöa skiten ur dom. Men Roland FA6 verkar int så dum heller... Men man får se vad man gör. Redigerat 3 januari 2015 av Neosus
Neosus Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Fast om ja hadd 30 papp så skull ja ha köpt en Motif XF istället. Jåh!
Den Gode Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Kollar efter den billigaste varianten eftersom jag också heller inte har råd, egentligen. 😛 Kan du inte sälja en hund?
slejnard Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Visst en skum måne ute nu med en ring kring sig. UFO! ...måst ut å kolla. Nybetsad 😑
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Kan du inte sälja en hund? Otänkbart! Större chans att jag skulle skaffa en till istället. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Ringen syntes inte lika bra nu såklart. 😑 Syns kanske bättre utan kallingar? ☺️ Visst en skum måne ute nu med en ring kring sig. UFO! ...måst ut å kolla. Nybetsad 😑 Sniffat mycket lack? ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Jag har nog tagit något utan att veta om det. För jag såg just stjärnorna på slottet och tyckte att det var ett bra program.. 😊 😊
k9 (oregistrerad) Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 MOXF tyck ja känns jäkligt prisvärt. Jämför den med andra workstations i samma prisklass. Jag tyck MOXF spöa skiten ur dom. Men Roland FA6 verkar int så dum heller... Men man får se vad man gör. http://youtu.be/DycdFzj9UnM Yamahan var bättre fär den spelade Dream Theater. ☺️
Recommended Posts