Zakyath Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Du får gärna komma på lite idéer till grejer vi kan posta i coffeeanity. Det gäller er alla. Vi har haft lite idétorka på sistone. Själv är jag på väg till tenta och har starka nachocravings
Den Gode Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Du får gärna komma på lite idéer till grejer vi kan posta i coffeeanity. Det gäller er alla. Vi har haft lite idétorka på sistone. Själv är jag på väg till tenta och har starka nachocravings Tycker att det är lite skumt med facebook. Vem är det som har dragit igång det där kaffesurret? Lycka till/hur gick det?
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Hualigen! Har handlat månadens mat nu. Blev ingen fick men en färdiggrillad kyckling. Sedan en massa olika typer av grytkött Och hantlar och en brevlåda. Så nu vet ni det. Något mer ni inte undrar över?
slejnard Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Nu gör ja midda!! De e gott! Gjorde korv å blomkål i ugnen!!! Hualigen! Har handlat månadens mat nu. Blev ingen fick men en färdiggrillad kyckling. Sedan en massa olika typer av grytkött Och hantlar och en brevlåda. Så nu vet ni det. Något mer ni inte undrar över? Exakt det! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Jag undrar om...öh. .vad nu då??? Tänkte tydligen skriv något som forat inte ville att jag skulle skriva... 😏😠🙁
slejnard Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Jag undrar om...öh. .vad nu då??? Tänkte tydligen skriv något som forat inte ville att jag skulle skriva... 😏😠🙁 😳 hmmnm 😑
Den Gode Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Hualigen! Har handlat månadens mat nu. Blev ingen fick men en färdiggrillad kyckling. Sedan en massa olika typer av grytkött Och hantlar och en brevlåda. Så nu vet ni det. Något mer ni inte undrar över? Det verkar lite hårdtuggat.
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 (redigerat) Har en vän som jobbar på 1177 . För ett tag sedan så ringde någon dit och så här löd samtalet (typ): -Hej jag har drabbats av svåra svettningar och undrar en sak... -Jaha vadå? -Om det kan ha att göra med att jag hamnat i krematoriet? -.....oj...va?... Menar du klimakteriet? -Ja! Så kanske det heter.. 😮😛 Redigerat 18 februari 2015 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 NU gör ja kaffe!! Redan klart här. Blev Zoega nu som omväxling. 🥰 :wub: 🥰
Neosus Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Har en vän som jobbar på 1177 . För ett tag sedan så ringde någon dit och så här löd samtalet (typ): -Hej jag har drabbats av svåra svettningar ock hundar en sak... -Jaha vadå? -Om det kan ha att göra med att jag hamnat i krematoriet? -.....oj...va?... Menar du klimakteriet? -Ja! Så kanske det heter.. 😮😛 😆 Redan klart här. Blev Zoega nu som omväxling. 🥰 :wub: 🥰 He gott!! De e gott! Gjorde korv å blomkål i ugnen!!! Här blev det pangkaka i ugnen! Me bacon!
Den Gode Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Det borde va rätt svettigt i krematoriet oxå.
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Det borde va rätt svettigt i krematoriet oxå. 😑
Zakyath Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Tycker att det är lite skumt med facebook. Vem är det som har dragit igång det där kaffesurret? Lycka till/hur gick det? Jag och två vänner. Vi har 200 följare nu.
slejnard Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Kul! Bra sida! NU gör ja kaffe!! Sånt e gott!
Fidden Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Det borde va rätt svettigt i krematoriet oxå. Dricka dricka ur urna naken, Ken.
Den Gode Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Dricka dricka ur urna naken, Ken. Jag skulle inte ha skrivit det där.
Den Gode Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Jag och två vänner. Vi har 200 följare nu. Kan vem som helst skriva? Måste man va inloggad? Jag kan inte logga in. Facebook är obegripligt för mig. Jag köpte en tidning som handlade bara om det. Begrep ingenting ändå.
Den Gode Postat 18 februari 2015 Postat 18 februari 2015 Lars Vilks har ju tidigare pratat om demonstrationer osv mot hans rondellhund som "en del av konstverket". Undrar om dödsskjutningarna i köpenhamn oxå är det?
Recommended Posts