Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det svänger!

Har övat lite gitarrsolo ikväll.

https://www.youtube.com/watch?v=alKVaF3Va7o&feature=youtu.be

Första riffet går i först 14/8 och sen 15/8, det är därför metronomen hamnar i baktakt en vända där. Men det löser sig till solot. xD

Snyggt!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Helt plötsligt så drabbades jag av känslan att något inte alls stå rätt till. Konstigt att få en nojja sådär bara. 😳😱😐 :mellow:

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det är mycket som är fel här i världen så det har du rätt i. 🙂

😲 Skit i världen! Nu är det något som inte står rätt till här hos mig. Fatta hur jobbigt det är. 😏😠

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Twin peaks var för jobbigt. Det räckte med att man nös så hade man tappat bort sig fullständigt i handlingen.

Lite som i längsta då.. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Råkade hamn på Mc Donalds för en stund sedan. Nu är man proppmätt och undrar vad tusan man hade där att göra. 😏😲

Nu gör ja kväll!

Ha det!

Natti natt!
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Lycka till.

Gick lite sådär för mig med sovandet. Min kyckling och laxmage gillade inte att jag åt mc Donalds så sent tror jag. Har sprungit på toa halva natten. Konstigt nog så känner jag mig utvilad om än nyvaken nu. Vaknade med en massa idéer som jag ska skriva ner nu. En ritning på hur jag vill bygga om huset. En ritning på ackustikpaneler. En studiomöbel som är byggbar (typ Ikea). En idé på boken so mjag skrev på förut men som nu har legat på hyllan rätt länge.

Men fört någras koppar kärlek! 🥰 :wub: 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...