Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Nu kaffe! Sedan göra slut på de stackars slantar som överlevt denna månad i min ägo. Kan säkert köpa mycket kul för 26 kr. 😄😲😏😠🙁😐

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har också ett konto med pengar som inte rörs av mig. Krävs ju att jag har det när jag har så låg inkomst men bor i villa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du en riktig kompressor nu, med rör och reläer?

Ja, riktig är den väl, men inga rör eller reläer. Jag har haft lite rörprylar genom åren, men det har alltid slutat med att jag gjort mig av med dem, de låter alltid sämre än burkar utan rör. Förutom i gitarrstärkare då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, riktig är den väl, men inga rör eller reläer. Jag har haft lite rörprylar genom åren, men det har alltid slutat med att jag gjort mig av med dem, de låter alltid sämre än burkar utan rör. Förutom i gitarrstärkare då.

Har fått för mig att du gillar att göra affärer lika mycket som att testa nya prylar, men det stämmer säkert inte. Har du slutat att köra lastbil?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Såg just att Wallander fått en ny medarbetare i säsong två. Jan Martinsson heter denne. Lät bekant på något sätt... 😏:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Såg nyss att Henrik Franzén dött i Wallander också. En av mina klass kamrater så hu hoppas jag att J. Martinsson fångar boven. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...