Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Morrn grabbar! (O ev tjejer) Hant varre in här på några dar....

I dag ska jag mixa en av mina egna blueskompositioner. Bra som satan spelat i alla fall. Polarn la om sina gitarrsolon igår, bra som fan blev det. Han har en drös Gibson, spelar nästan enbart 335 med PAF 57 mickar. Telecaster + 335 blir ett jäkla bra sound, roligare än om bägge kör singelcoil eller humbuggs...

Jag spelade själv grymt på både gitarr o munspel. Satan vad roligt det är. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Just det pucko...eh,,pico. Annars var det snarare höjd och längd jag tänkte på.

Nej du menade nog hopprep och simhopp.... 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej du menade nog hopprep och simhopp.... 😑

Jäpp, och på samma gång. Försökte få dom i simklubben intresserade av en ny sport. Tremeters med hopprep. Dom blev riktigt intresserade. Dom gav inte upp förrän halva laget låg i gipsvagga och dom inte hade fullt lag till tävlingarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har du det i frysen? Har ätit alldeles för mycket grillad kyckling på slutet.

Jo så är det. Köpte en massa när det var billigt. Sedan så åt jag bara den billiga maten jag också köpte och sparade på "lyxmaten" så nu skulle jag gärna byta ett kg kyckling mot en rulle blodpudding. 😏 Omväxling förnöjer. 😐 Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fördelen är att jag nu hittat en massa andra sätt att krydda kycklingen på. Men kanel och ingefära är fortfarande intressantast och godast. Följt av curry som ju är gott men inte så spännande.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Någon av er som hört talas om aktiva monitorer av märket US-Blaster? Blev erbjuden att köpa ett par men de verkar vara billigt skräp. Men får man dem billigt så kan de ju vara bra skräp per krona med iofs. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tror att jag köper dem och ställer dem i rummet utanför bastun. Så kan jag jag lyssna på musik när jag bastar med. 🙂

Och ji det är bra tt ha flera olika högtalare att kontroll lyssna i med. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...