Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

VILKEN KALLE?!?!??!

Bra PT. ☺️

Epic! 😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Ja han e ju så jädra blek! ☺️😑

Annas så är han ju en hunk.. 😊😏😕
k9 (oregistrerad)
Postat

Vad kosta han? En hunka?

😆😄😳😱😊☺️😑

...kilot... 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu ska ja kolla på film!

Hade heda!

Vadå för film?!?!??!? 😠 :angry: 😠

Måst va mera specifik ju. 😑

Ska också glo på film nu. Hopp och hej! 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Han sjöng grymt. Sett han som Judas i Jesus christ superstar. Nu e han i Evita.

Men det var ju Jesus som återuppstod och inte Judas. Så han kan inte varit bra som Judas om han trodde att han kan återuppstå i en annan roll så där. Hur skulel det se ut om Martin Bäck, Kurt Wallander, "Den gråtande Ministern" eller Sunes pappa dök upp i andra filmer än de är huvudrollen i, va? 😠

Förvirrande vore det. 🙁

Vet int! Finns många att välja på!

😱😊

Själv ska jag slö glo på ännu en Wallander... 😊
k9 (oregistrerad)
Postat

😊

Kollar genom maskhålet- Discovery

Okay .Vad ser du på andra sidan maskhålet då? 😕 Gå INTE mot ljuset!! 😱
Postat

Hon sade att hon inte kände några romantiska känslor för mig längre. Men helt oväntat var det inte, vi har haft våra problem.

Men jag kommer klara mig, det känns inte i närheten av lika jobbigt som när mitt första förhållande tog slut och jag spydde i Längsta i flera månader efteråt. xD

Postat

Hon sade att hon inte kände några romantiska känslor för mig längre. Men helt oväntat var det inte, vi har haft våra problem.

Men jag kommer klara mig, det känns inte i närheten av lika jobbigt som när mitt första förhållande tog slut och jag spydde i Längsta i flera månader efteråt. xD

Vet inte om det får dig att känna dig bättre, men det blir ändå en del intressant läsning.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.