Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja, just nu lyssnar jag på en tolvårigs version av Här kommer Pippi Långstrump. Hon kompar sig själv med sin nya gitarr och sina fyra ackord som hon nu kan.

Det låter otroligt nog riktigt bra.

Annons
Postat

skulle eventuellt vilja tatuera mig. men har gått flera år nu sen tanken väcktes utan att jag kommit på ett enda motiv jag skulle trivas med, så jag kommer nog låta bli.

Postat

skulle eventuellt vilja tatuera mig. men har gått flera år nu sen tanken väcktes utan att jag kommit på ett enda motiv jag skulle trivas med, så jag kommer nog låta bli.

fUGnFjG8oV6fwSW5.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag skulle vilja ha en gute bagge och en Torshamamre men det skulle ju leda till att jag måste förklara mig allt som oftast. Dessutom så känner ja många som just nu betalar dyrt för att ta bort sina dyra tatueringar. 🙁

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag skulle vilja ha en gute bagge och en Torshamamre men det skulle ju leda till att jag måste förklara mig allt som oftast. Dessutom så känner ja många som just nu betalar dyrt för att ta bort sina dyra tatueringar. 🙁

Som tatuering alltså.
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag skulle vilja ha en leverpastejsmörgås!

🙂 Lät ju gott. Tror att jag får handla det i mörra. 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Ja jag funderar på att tatuera in den i pannan oxå... 😱😊

😮 Somnar du ofta i maten? 😲
k9 (oregistrerad)
Postat

Kan j uvar praktiskt med en smörgås i pannan om man bar har en lång tunga, kom jag just på. Då har man ju alltid något gott om man blir sugen. 🙂

Postat

Matsäck på pannan är inte så dumt! ☺️

...och en snigel på ögat. 😲

Blir farmen å sen så ska det låta på play. Min kusin är med å sjunger! 😮

Han e ju grym!

Kul! 😄

Lägg ihop inlägg sådär.

k9 (oregistrerad)
Postat

Blir farmen å sen så ska det låta på play. Min kusin är med å sjunger! 😮

Grym sångare ju. 😎
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj vad Kalle solar idag då. I Så ska det låta, alltså.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.