Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Vad är det för mc? Hade du inte kört cross eller nåt förut? En sån ser der inte ut att va.

Det är en café racer. 😛

Kawasaki Er6-n heter den, en bra nybörjarhoj enligt många, ingen värstinghoj, även om det kan se ut så. Jo körde motocross förr så en offroad/touring hade ju varit kanske varit lämpligare men var sugen på att testa en sån här.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Känner att jag utvecklas i mitt trumspel, det e riktigt kul. Börjar lära mig hur man använder sig av paradiddlar, både i fill och kompspel. Även dubbla paradiddlar, köra dom som trioler etc. Håller på med "flams" också, det e ball. Kanske kan göra någon liten trumsolo video för längsta såsmåningom. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför katter är awesome <3

Känner att jag utvecklas i mitt trumspel, det e riktigt kul. Börjar lära mig hur man använder sig av paradiddlar, både i fill och kompspel. Även dubbla paradiddlar, köra dom som trioler etc. Håller på med "flams" också, det e ball. Kanske kan göra någon liten trumsolo video för längsta såsmåningom. ☺️

DO IT! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kawasaki Er6-n heter den, en bra nybörjarhoj enligt många, ingen värstinghoj, även om det kan se ut så.

Den är säkert bra. Du borde lägga upp den i studiopryltråden som inspirationskälla eller liknande så kan dom sitta där med sina kemperburkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...