Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Blandade vist ihop profil och figur en smula. Tror att jag besitter en stor mängd av måttlig avsaknad koffein i kaffe/tanke delen som är ansluten till tangnetbordet och som borde kunna utföra någon form av data hantering innan fingrarna triggas för att knappa in resultatet av denna datahantering och sända resultatet till eder.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Varför trodde jag att jag inte kunde citera? Jag kanske är en korkad ödla. Men iaf.

Hur vet du att den är korkad? Det kanske är du som är för korkad för att förstå vad hen försöker säga till dig.

Hört talas om reptilhjärna? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Hur dumma är ödlor egentligen? Är det bara instinkter eller kan dom, t ex, känna igen olika människor?

Korkade, men ödlor gillar värme så en varm hand kan vara gosig.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hört talas om reptilhjärna? 🙂

Det borde jag uppgradera till. Skulle starta tvättmaskin och hamnade i bastun. Impulskontroll noll!
Link to comment
Dela på andra sajter

Hört talas om reptilhjärna? 🙂

En snabb googling säger mig att reptiler inte alls är speciellt dumma. Ha, in your face!

Jag däremot styrs helt av den korkade delen av hjärnan just nu, det som kanske sitter i pannloben någonstans:

Borde man planera för utgång ikväll eller är det jättedumt?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

nästa gång du ska basta kanske du hamnar i torktumlaren

Oj! Det vore spännande eftersom jag inte har någon torktumlare. Kanske ska basta efter På spåret och se vart jag hamnar. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

En snabb googling säger mig att reptiler inte alls är speciellt dumma. Ha, in your face!

Jag däremot styrs helt av den korkade delen av hjärnan just nu, det som kanske sitter i pannloben någonstans:

Borde man planera för utgång ikväll eller är det jättedumt?

Om man inte tycker att det låter fängslande att sitta inne så kan man ju smida planer för att ta sig ut.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker nästan det är lite provokativt att du jämför ägandet av djur med slaveri. Ser du på uppfostran av barn på samma sätt? Du kommer aldrig kunna uppfostra ett barn om du inte visar den vad som är fel såväl som vad som är fel. Det handlar inte om att slå och misshandla - det handlar om uppfostran.

Om du äger en hund och nånsin känner att du behöver slå den för att lära den någonting, då är du inte en särskilt bra hundägare.

Vi pratar nog förbi varann på något sätt här.

Barn kan göra sig förstådda på ett sätt som djur inte kan. Det går inte att jämföra riktigt.

Jag gillar inte tanken att människan så självklart ska vara i toppen av öhm..the foodchain. Eftersom vi missbrukat vår makt så grovt och kört allt i botten.

Hundars underordnade roll kommer in någonstans i eftertexterna till den tanken.

Orkar inte förklara mer nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon är det kalas nummer två av tre den här månaden. Vi var så smarta att vi råkade få båda våra barn med två år och några dagars mellanrum i februari. Som om det inte räckte att jag också fyller denna månad. Och svärfar.... ...på samma dag som jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...