Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Hur dumma är ödlor egentligen? Är det bara instinkter eller kan dom, t ex, känna igen olika människor?

Hmm intressant fråga. Skulle det ens finnas ett behov för en ödla att känna igen olika individer så gör de nog det. Antagligen så gör de nog det, skulle jag gissa. Med tanke på att fåglar gör det och att de väl är ungefär lika utvecklade som ödlor är. eller? 🤪😳😲
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att jag kan känna igen olika ödlor men jag har inte så mycket erfarenhet.

jag skulle nog eventuellt kunna känna igen olika ödlesorter, men jag hade nog haft seriöst svåra problem att särskilja typ 5 leguaner på ett avslappnat sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hur dum är du egentligen? Är det bara instinkt eller kan du t ex känna igen olika ödlor?

😛

Intressant fråga faktiskt. Skulle han ha ett behov av att känna igen olika ödleindivider så skulle han nog lära sig det. Antagligen så gör han nog det, skulle jag gissa. Med tanke på att ödleägare gör det. Eller? 🤪😳😲
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

jag skulle nog eventuellt kunna känna igen olika ödlesorter, men jag hade nog haft seriöst svåra problem att särskilja typ 5 leguaner på ett avslappnat sätt.

Är det lättare att särskilja leguaner som inte är på ett avslappnat sätt? 😲 :huh: 😐😊😊😊
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant fråga faktiskt. Skulle han ha ett behov av att känna igen olika ödleindivider så skulle han nog lära sig det. Antagligen så gör han nog det, skulle jag gissa. Med tanke på att ödleägare gör det. Eller? 🤪😳😲

Jag kommer nog aldrig att skaffa några ödlor.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

ouuch! Tror att jag just postade min värsta pretto kommentar på FB någonsin... 😊😆 :lol: 😛 :P 😱 :ph34r: 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag tror att fågel är en ödla fast tvärtom!

Vart är det tvärtom?

Tror du att ödla är en fågel?

Tror du inte att fågel är en ödla?

Är det så att du inte bara tror att fågel är en ödla, utan faktiskt vet att det är så?

Eller tror du inte att fågel är en ödla, för att du vet att den faktiskt inte är det?

Eller är det ödlan som tror att du är en fågel?

Eller är det fågeln som tror att du är en ödla?

⚠️ ⚠️ 😕😱⚠️ ⚠️

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Lizards and birds, snart på en scen nära dig.

Blev tvungen att googla för att se om det fans ett band med det namnet. Lät ju bra på något sätt... 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...