Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Forat lät mig inte posta den posten du postade en post som svar på när jag ville posta den posten som du postade en post som svar på. Så det hängde sig nog lite et tag där. Hänger du med? 😲

Nu somnade jag på riktigt 😛

Annons
Postat

Jo! Jag såg också det när jag väl postat det. 😆😊

Men du valde ju ett snyggare och smartare alternativ genom att svara just så som du gjorde. 🙂😎

Nu blir frestelsen nästan för jävla stor.

Postat

Hur dumma är ödlor egentligen? Är det bara instinkter eller kan dom, t ex, känna igen olika människor?

Hur dum är du egentligen? Är det bara instinkt eller kan du t ex känna igen olika ödlor?

😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu somnade jag på riktigt 😛

😛😆
Postat

Hur dum är du egentligen? Är det bara instinkt eller kan du t ex känna igen olika ödlor?

😛

Jag tror att jag kan känna igen olika ödlor men jag har inte så mycket erfarenhet.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur dumma är ödlor egentligen? Är det bara instinkter eller kan dom, t ex, känna igen olika människor?

Hmm intressant fråga. Skulle det ens finnas ett behov för en ödla att känna igen olika individer så gör de nog det. Antagligen så gör de nog det, skulle jag gissa. Med tanke på att fåglar gör det och att de väl är ungefär lika utvecklade som ödlor är. eller? 🤪😳😲
Postat

Jag tror att jag kan känna igen olika ödlor men jag har inte så mycket erfarenhet.

jag skulle nog eventuellt kunna känna igen olika ödlesorter, men jag hade nog haft seriöst svåra problem att särskilja typ 5 leguaner på ett avslappnat sätt.

k9 (oregistrerad)
Postat

😛

Intressant fråga faktiskt. Skulle han ha ett behov av att känna igen olika ödleindivider så skulle han nog lära sig det. Antagligen så gör han nog det, skulle jag gissa. Med tanke på att ödleägare gör det. Eller? 🤪😳😲
k9 (oregistrerad)
Postat

jag skulle nog eventuellt kunna känna igen olika ödlesorter, men jag hade nog haft seriöst svåra problem att särskilja typ 5 leguaner på ett avslappnat sätt.

Är det lättare att särskilja leguaner som inte är på ett avslappnat sätt? 😲 :huh: 😐😊😊😊
Postat

Intressant fråga faktiskt. Skulle han ha ett behov av att känna igen olika ödleindivider så skulle han nog lära sig det. Antagligen så gör han nog det, skulle jag gissa. Med tanke på att ödleägare gör det. Eller? 🤪😳😲

Jag kommer nog aldrig att skaffa några ödlor.

k9 (oregistrerad)
Postat

ouuch! Tror att jag just postade min värsta pretto kommentar på FB någonsin... 😊😆 :lol: 😛 :P 😱 :ph34r: 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag tror att fågel är en ödla fast tvärtom!

Vart är det tvärtom?

Tror du att ödla är en fågel?

Tror du inte att fågel är en ödla?

Är det så att du inte bara tror att fågel är en ödla, utan faktiskt vet att det är så?

Eller tror du inte att fågel är en ödla, för att du vet att den faktiskt inte är det?

Eller är det ödlan som tror att du är en fågel?

Eller är det fågeln som tror att du är en ödla?

⚠️ ⚠️ 😕😱⚠️ ⚠️

k9 (oregistrerad)
Postat

Svar: Ja! 😛

Pheeew! Då slipper jag grubbla vidare på det. 😊
k9 (oregistrerad)
Postat

Lizards and birds, snart på en scen nära dig.

Blev tvungen att googla för att se om det fans ett band med det namnet. Lät ju bra på något sätt... 😄
k9 (oregistrerad)
Postat

Några kliv upp från Pål Meander i alla fall.

k9 (oregistrerad)
Postat

Va? Bestäm dig nu. Ska ha vara framifrån eller i figur? 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur är man i figur?

Det vet väl inte jag heller. 😠 Var ju du som skrev det. 😏😑
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.