Neosus Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Själv sitter jag med en skotträdd hund som hatar nyår mer en något annat. Så jag får sitta nära henne i minst två timmar framåt. 🙁🥰🙁 :( Min polare sitter ute i bilen med sin hund. 😏 PT PÅ DE!! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 (redigerat) Joh GTA. Har du smakat på lättölen igen kaninen? 😉 Här är en till som är komplett med små "animationer"... lägg märke till toaborsten... https://www.youtube.com/watch?v=QDuAQXUIZn4 Jaha! Trodde att det var folk som bryter mot lagen på riktigt och försöker komma undan, medans de filmar. Som t ex get away Stockholm filmerna. http://www.dailymotion.com/video/x1so77_getaway-in-stockholm-1-porsche-911_auto http://www.dailymoti...orsche-911_auto Redigerat 31 december 2015 av k9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Är han rädd för skottar? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 🙁 Åh, hade hund en gång men den blev aldrig så skotträdd. Den satt i bilen och väntade p mina skjutsessioner på skjutbanan o då vande han sig väl. Tråkigt det där med skotträdsla... Kollar på Storage hunters UK på hög volym och har grisöron och frysta fiskpinnar, Så har vi tränat på tillit och lugn genom att jag koppar av när hon är orolig. På sätt och vis så är det ganska mysigt att vara så "behövd" i bland. Hon skulle nog inte varit skotträdd om hon varit min hund från att hon var valp dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Skott i råttan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Jaha! Trodde att det var folk som bryter mot lagen på riktigt och försöker komma undan, medans de filmar. Som t ex get away Stockholm filmerna. Jaah, de där galningarna, ja.. Skott i råttan! Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Har haft katter oxo. De kröp upp till mig och sedan var det bra med det. Trygghet liksom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Ja... de va de de. De e ju de de e... Eller var. Gott nytt på er alla! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Gott Nytt År! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 (redigerat) Nu vill granntösen utöva grannsamverkan. Kan hon ha tröttnat på att jag hänger här..? Obegripligt... ☺️ Natti. Redigerat 31 december 2015 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Hare herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Gott nytt år längstaianer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 december 2015 Dela Postat 31 december 2015 Gott Nytt, Slej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Yeah 😎 Vart årets första macka pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Fyfasiken va gött! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Vi hade värsta fyrverkeriet i lilla Söderhamn. Det sköt raketer för en kvarts miljon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Ujdå! Det hade man kunnat köpa en (1) sjysst strata för.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Jåh 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Gled genom stan sen o lyssnade på mig själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Kl är 21 här i NY och jag ska snart röra mig till hotellbaren i the standard för att fira nyår. Gott nytt på er alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Trevligt! Gott Nytt, Zak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 3,5 grad varmt i Lojjsne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Gott nytt år Zak! Kaffet puttrar ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 1 januari 2016 Dela Postat 1 januari 2016 Gott nytt år alla blir det en ny tråd nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts