Guitar Nilsson Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Tackar! Jag orkar inte göra färdigt låtarna.. 😱😊😄 Sätt igång bara. Inga ursäkter godtas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Sätt igång bara. Inga ursäkter godtas. ...så länge han inte börjar bära kåbåj-hatt i tid och otid så är jag en superlugn tjomme 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Så efter att ha suttit i support-telefon med Komplett kom vi fram till vad jag redan visste - det är det trådlösa nätverkskortet som är boven i dramat. Så fort jag kopplar in nätverkskabeln rätt i datorn fungerar allt som det ska. Så jag ska skicka iväg nätverkskortet till deras tekniker, som antagligen kommer säga att det inte är några problem på det. 😑 Så vad jag hoppas på är att dom ändå ska vara "shyssta" och ge mig ett nytt kort. I värsta fall får jag köpa en ny router - en där man kan skicka iväg en sladd till datorn och skicka resten trådlöst som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 [...] I värsta fall får jag köpa en ny router - en där man kan skicka iväg en sladd till datorn och skicka resten trådlöst som vanligt. Varför gjorde du inte så från början? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Varför gjorde du inte så från början? 😳 Det går inte med första generation Apple Airport Express - en sladd in och ut trådlöst till alla dina enheter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Det är lugnt; DoL fick bara för mycket friskt luft under sin överlevnadstjofräs. Ingen big deal alls 😑 Såja, såja! inget att se här. CIRKULERA! 😠 ☺️ Snarare har jag saknat kaffe så ini! Man kan koka acceptabla dekokter av vad naturen ger men kaffe... IZ TEH SHAIHTH! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Det blir kaffe på det! Absolut! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Det går inte med första generation Apple Airport Express - en sladd in och ut trådlöst till alla dina enheter. 😮🙁 ☺️ Snarare har jag saknat kaffe så ini! Man kan koka acceptabla dekokter av vad naturen ger men kaffe... IZ TEH SHAIHTH! En dos vardagsrealism bara så där; mitt i nyllet ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Köper jag en ny router blir det iallafall ingen jävla Apple - så jävla dyr och saknar så basic funktioner. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Köp n MACK!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Köp n MACK!! Nej nej nej, du menar MACKapär ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Jag föredrar MAC-aroner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Ja just ja! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Jag föredrar MAC-aroner. Skönt att du illustrerade med en bild utifall nu någon skulle missa poängen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 (redigerat) Skönt att du illustrerade med en bild utifall nu någon skulle missa poängen 🙂 Det var faktiskt tvärtom - jag lade upp bilden och tänkte sen att jag skulle komplettera med en text så ingen missade poängen. xD Redigerat 7 december 2015 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 😄 Vart havregrynsgröt pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Tycker den är bra kalendern! 😑 Yo Nay 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 ...och nu har JAG hamnat i det läget att jag inte får ihop mixen! Vilket lim ska man använda? 😕🤪😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Det är viktigt att limma på mixen. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Häftigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Häftstifft kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 (redigerat) Helfestligt Allmänbildande Jätteintressant Kunskapsorienterat http://tv.aftonblade...articles/100931 Han använder en borrrmaskin. Redigerat 7 december 2015 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 ...och nu har JAG hamnat i det läget att jag inte får ihop mixen! Vilket lim ska man använda? 😕🤪😱 Karlssons klister Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 I reaper finns en fin preset i reacomp. Masterbusglue Utgå från den å dra lite i regeln 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Masturberingsbussen! 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 ☺️😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Får man int ihop det så börjar man om och...vahettere. Fika på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts