Den Gode Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Nästa projekt är färdigt - jag har byggt två "minibord" till min hemmastudio för att få upp skärmen och högtalarna samt kunna plocka undan sladdar och stuff så dom inte syns. ☺️ Riktigt snyggt. Använder du ingen klaviatur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Öj! 🥰 Sitter hos päronen och blir ompysslad! Trevligt att bara komma ifrån allt arbete/skola någon gång ibland! Imorgon blir det åter till Småland och köra hårt hela vägen till julafton. Hur är livet själv? Låter sweet 🥰 Jo tack, det manglar på som vanligt tycker jag 😑 Jobbar hela julhelgen men sedan blir det långledig (hela nio dagar) ute på landet 🥰 Vi provade att elda i köksspisen (vi har tockendäringa skitgammal köksspis med vedeldning) när det vart minus 11 grader och den höll ta mig fan värmen i två dygn 😮 Säga vad man vill om förr i världen men nog fan höll de värmen i alla fall 😄 Jag är inte med i nåt band, men nu har jag EZDrummer och EZkeys. Det är nästan som ett band och dom är där hela tiden. 😮😄 Snyggt! Det är Äntligen Hemma med Micke H liksom. [...] 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Jag spelade i ett temporärt band fram tills förra veckan. Vi repade i 2 veckor för musikvideoinspelningen live med bild och ljud. 😑 Annars har jag inte spelat i band på flera år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Låter sweet 🥰 Jo tack, det manglar på som vanligt tycker jag 😑 Jobbar hela julhelgen men sedan blir det långledig (hela nio dagar) ute på landet 🥰 Vi provade att elda i köksspisen (vi har tockendäringa skitgammal köksspis med vedeldning) när det vart minus 11 grader och den höll ta mig fan värmen i två dygn 😮 Säga vad man vill om förr i världen men nog fan höll de värmen i alla fall 😄 Kanske borde installera en sådan spis i min lägenhet. Där är det skitkallt jämt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Kanske borde installera en sådan spis i min lägenhet. Där är det skitkallt jämt. GÖRE! 😮 Det är svinbra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Jag tänker installera min lägenhet i en JÄRNSPIS!!! ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Jag fryser aldrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 20 kubik ved på det! Köksnora eldar vi i! Går ca 15 kubik/år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Napalm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Jag tänker installera min lägenhet i en JÄRNSPIS!!! ☺️😑 Holy hell!!! 😮 GRahn personifierar uttrycker "overkill" 😛 På tal om det; vars e Overkill?!? 😮 :o 😮 Jag fryser aldrig. Good on you 🙂 20 kubik ved på det! Köksnora eldar vi i! Går ca 15 kubik/år Mä härreguuuuu 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Napalm. Jaaaa, det vore något det 🥰 Tror inte resten av familjen samtycker mennnneeeeeh.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Riktigt snyggt. Använder du ingen klaviatur. Sedan MickeH vart känd som "Klavertrampets fader" så har han ingen klaviatur längre 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 ☺️ ☺️ 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 (redigerat) Spelat in 5 låtar med bandet i helgen.. gått helt ok, producenten har lagt mix för egen räkning men slutgiltigt mix ska vi göra tillsammans vid annat tillfälle. Här är en av låtarna: https://m.soundcloud.com/angestfornyborjare/existentiell-skit Redigerat 6 december 2015 av Zakyath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Riktigt snyggt. Använder du ingen klaviatur. Jo, den kom bara inte med på bild. 🙂 Den är dock rätt stor så har inte riktigt klurat ut var jag ska ha den än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Spelat in 5 låtar med bandet i helgen.. gått helt ok, producenten har lagt mix för egen räkning men slutgiltigt mix ska vi göra tillsammans vid annat tillfälle. Här är en av låtarna: https://m.soundcloud...istentiell-skit Fräsigt pra skit, Zak! 😮☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Jo, den kom bara inte med på bild. 🙂 Den är dock rätt stor så har inte riktigt klurat ut var jag ska ha den än. Nödlösningen: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Fräsigt pra skit, Zak! 😮☺️ Kul att du gillar 🙂 blir en tio låtar eller så vi släpper o början av nästa år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Backyard Babys på Moreus... Fint ös o bra låtar. Skitbra. Men när Dregen sa att Kalle Moreus är 2000-talets Leif loket Olsson verkade han ganska puckad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 december 2015 Dela Postat 6 december 2015 Nödlösningen: Du behöver en mindre klaviatur som du kan ha framför tangentbordet. Du har för lite grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 (redigerat) Spelat in 5 låtar med bandet i helgen.. gått helt ok, producenten har lagt mix för egen räkning men slutgiltigt mix ska vi göra tillsammans vid annat tillfälle. Här är en av låtarna: https://m.soundcloud...istentiell-skit Bra framfört o kul med nåt lite udda. Men att panna en ensam gitarr så mkt åt ena hållet blir jobbigt som fn att lyssna på, tycker jag. Ta den nästan i mitten och vrid ut den sen när den andra gitarren (?) kommer in. Fin uttrycksfull sång. Dra ihop gitarrerna även mot slutet... Har man en tredje gitarr i mitten tycker jag man kan panna de yttre nästan fullt, men är det bara två blir det ett störigt hål i mitten tycker jag. Andra kanske inte tycker så. Kul o fint att få smyglyssna. 🙂 Redigerat 7 december 2015 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Du behöver en mindre klaviatur som du kan ha framför tangentbordet. Du har för lite grejer. Ja.Tex några hundra meter mickkablar o två berg med rostiga outboards design Word War ll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 december 2015 Dela Postat 7 december 2015 Nu har jag lyssnat på Slej o Grahns Soundkluddar snart en timme, jäsigt. Men varför tonar du bluesarna så snart Grahn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts