Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015

Linus

Recommended Posts

12314665_10153770418003749_8496807044598196771_o.jpg

Nästa projekt är färdigt - jag har byggt två "minibord" till min hemmastudio för att få upp skärmen och högtalarna samt kunna plocka undan sladdar och stuff så dom inte syns. ☺️

Riktigt snyggt. Använder du ingen klaviatur.

Dela på andra sajter

Annons

Öj! 🥰

Sitter hos päronen och blir ompysslad! Trevligt att bara komma ifrån allt arbete/skola någon gång ibland! Imorgon blir det åter till Småland och köra hårt hela vägen till julafton.

Hur är livet själv?

Låter sweet 🥰

Jo tack, det manglar på som vanligt tycker jag 😑

Jobbar hela julhelgen men sedan blir det långledig (hela nio dagar) ute på landet 🥰 Vi provade att elda i köksspisen (vi har tockendäringa skitgammal köksspis med vedeldning) när det vart minus 11 grader och den höll ta mig fan värmen i två dygn 😮 Säga vad man vill om förr i världen men nog fan höll de värmen i alla fall 😄

Jag är inte med i nåt band, men nu har jag EZDrummer och EZkeys. Det är nästan som ett band och dom är där hela tiden.

😮😄

Snyggt! Det är Äntligen Hemma med Micke H liksom.

[...]

😆

Dela på andra sajter

Låter sweet 🥰

Jo tack, det manglar på som vanligt tycker jag 😑

Jobbar hela julhelgen men sedan blir det långledig (hela nio dagar) ute på landet 🥰 Vi provade att elda i köksspisen (vi har tockendäringa skitgammal köksspis med vedeldning) när det vart minus 11 grader och den höll ta mig fan värmen i två dygn 😮 Säga vad man vill om förr i världen men nog fan höll de värmen i alla fall 😄

Kanske borde installera en sådan spis i min lägenhet. Där är det skitkallt jämt.

Dela på andra sajter

Jag tänker installera min lägenhet i en JÄRNSPIS!!! ☺️😑

Holy hell!!! 😮

GRahn personifierar uttrycker "overkill" 😛

På tal om det; vars e Overkill?!? 😮 :o 😮

Jag fryser aldrig.

Good on you 🙂

20 kubik ved på det! Köksnora eldar vi i!

Går ca 15 kubik/år

Mä härreguuuuu 😮

Dela på andra sajter

Spelat in 5 låtar med bandet i helgen.. gått helt ok, producenten har lagt mix för egen räkning men slutgiltigt mix ska vi göra tillsammans vid annat tillfälle. Här är en av låtarna:

https://m.soundcloud...istentiell-skit

Bra framfört o kul med nåt lite udda. Men att panna en ensam gitarr så mkt åt ena hållet blir jobbigt som fn att lyssna på, tycker jag. Ta den nästan i mitten och vrid ut den sen när den andra gitarren (?) kommer in. Fin uttrycksfull sång.

Dra ihop gitarrerna även mot slutet... Har man en tredje gitarr i mitten tycker jag man kan panna de yttre nästan fullt, men är det bara två blir det ett störigt hål i mitten tycker jag. Andra kanske inte tycker så.

Kul o fint att få smyglyssna. 🙂

Redigerat av Guitar Nilsson
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.