Neosus Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 (redigerat) Det blir köttbular på de! Redigerat 1 december 2015 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Pension på det då? Jag vet inte. Fick snabbbesked från FK att jag behåller min nuvarande ersättning tv. De plockade av mig laptoppen jag behövde för att göra lektioner till de somaliska damerna. Då gick jag hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 De va dåligt att dom tar datorn av dig. Verkar som du inte ska vara där då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 De va dåligt att dom tar datorn av dig. Verkar som du inte ska vara där då. Nu har jag fått uppbackning från AF också om att det inte ska gå till så här och att jag inte behöver gå dit mer. Hermods har ju kört över den nuvarande chefen, året ut, för arbetsplatsen också. Det är bara en vecka sedan vi satt i möte och med AF och FK och kom överens om vad jag skulle göra året ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Tupplurat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Vilka idioter! Bra gjort att bara gå hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Det blir köttbular på de! Mamma Grahns? 😕 Gott i vilket fall ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Japp japp! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Mamma Grahns? 😕 [...] 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Jag väntar på att Micke ska dyka upp och rapportera om första dagen på knäcket. Vi befinner oss i lite olika skeden i livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Fan, jag har som aldrig varit nå överdrivet åldersnojig men denna bild var ju lite obekväm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Vart spaghetti å köttfärssås pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 hähä, Alfons pappa ser snarare ut att vara 66 år gammal 😛 Skärp dig Pico! *slap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Int tyck ja julkalendern e nå vidare bra. Skulle hellre vilja se nån fantastisk julsaga i fantasy-style. För barn! Det vill jag se. 😑☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Fan, jag har som aldrig varit nå överdrivet åldersnojig men denna bild var ju lite obekväm. Hur ser du ut själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 hähä, Alfons pappa ser snarare ut att vara 66 år gammal 😛 Skärp dig Pico! *slap Jopp, orka vara ett år äldre än Alfons farsa (då... nu...) 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Int tyck ja julkalendern e nå vidare bra. Skulle hellre vilja se nån fantastisk julsaga i fantasy-style. För barn! Det vill jag se. 😑☺️ Vill se. Den verkar hypad! Historieätarna var ju bra Jopp, orka vara ett år äldre än Alfons farsa (då... nu...) 😆 Gammkall! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Int tyck ja julkalendern e nå vidare bra. Skulle hellre vilja se nån fantastisk julsaga i fantasy-style. För barn! Det vill jag se. 😑☺️ Första avsnittet känns nästan lite 70 tal, knasigt och samtidigt försök till att man skall lära sig nåt. Helylle knas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 december 2015 Dela Postat 1 december 2015 Yo doktorn 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Another redligth nigthmare... https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/hakan-nilsson-ride-on-151202-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Another redligth nigthmare... https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/hakan-nilsson-ride-on-151202-1 Låter riktigt bra Nilsson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Då kan man stanna hemma idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Gom öra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Gomöra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 kaffe öra ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Låter riktigt bra Nilsson. Another backtrack. I dag ska jag ev försöka lära mig att spela o sjunga den live till backtracken. Jag har nog gjort minst tio låtar/backtrackar nu som jag inte kan live alls o ska spela enmanband hos Söderhamnsraggarna på lördag. https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/hakan-nilsson-ride-on-151202-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Slutlektionerat idag för tvåorna är ute på praktik. Få se vad det är på matan. Fint med gratis lunch när man käkar med eleverna. Finns alltid ett vegetariskt alternativ. Bra låt, Nilsson! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Slutlektionerat idag för tvåorna är ute på praktik. Få se vad det är på matan. Fint med gratis lunch när man käkar med eleverna. Finns alltid ett vegetariskt alternativ. Bra låt, Nilsson! Tackar. Jag har lite flyt i studion nu. Den här låten hade jag aldrig ens tänkt tanken att försöka sjunga förrns igår. Leadgitarren gjorde jag på några få klipp, visste inte hur jag skulle spela alls. Att härma Angus Young varken kan eller vill jag. Ger man fan i att hålla på för länge blir det mkt bättre tror jag. O gitarren, ju mindre jag tänker på vad jag ska spela, eller ens hur grundackorden går så blir det mer levande. Har ni hört orginalet med den sen länge ihjälsupne Bon Scott? Grymt. Hela den LPn är ett mästerverk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 december 2015 Dela Postat 2 december 2015 Fan, jag har som aldrig varit nå överdrivet åldersnojig men denna bild var ju lite obekväm. Vänta tills du fyllt 60. Fy fan säger jag bara. Att av misstag se sig själv i spegeln är vidrigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts