Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja, på sätt och vis. Eftermiddagsfika och vinflaska + presentkort på systembolaget.

Det har vart en känslosam dag. Att ta farväl av kollegor man jobbat med i sju år kändes inte helt lätt. Men livet går vidare och jag är redo för nya utmaningar. 🙂

Gött Micke ☺️

Annons
Postat (redigerat)

"New beginnings" Jag har haft ett par märkliga veckor... På mitt nya jobb som systemkonsult har min första kund blivit min tidigare arbetsgivare. Catharina som varit min kollega i fyra år sa att chefen sagt att nu får vi inte kramas längre då jag är en leverantör. 😆

xD

Berätta gärna mer. Får känslan att du trivs med det hela ändå?

Redigerat av Memphis
Postat

Den här var jobbig att se på...fyfan vad hemskt. Kan inte ens tänka mig hur det måste ha varit att befinna sig i den situationen. Både som band och som fans.

Ja, den var tung och rörande, såg nästan hela, fick faktiskt tårar. Ja, fyfan va sjukt det var ändå.

Postat

😆

Ja vars e fidden? Å zak? 😕

Tydligen var byn med i på spåret. Får nog kolla då! Ser ju idol jag ☺️

Jag är här. Har vart mycket de senaste veckorna. Just nu sitter jag på en intensivkurs för körkort i Flen.

Postat

Jag är här. Har vart mycket de senaste veckorna. Just nu sitter jag på en intensivkurs för körkort i Flen.

Hur går det med plugget?

Postat

Det går fint, klarade förra kursen som var ganska svårt. Nu är det skatterätt vilket också är svårt men jag försöker hålla mig o fas bäst jag kan. Har ett par tentor att ta igen dessvärre, hoppas jag hinner dem också.

Postat

Hur står det till själv?

Jo tack. Jag arbetstränar och har gått upp till halvtid. Vi får se om det blir något slags jobb av det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.