Dark Of Light Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Sätt på dem på plats istället. Avd. Snusk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Sätt på dem på plats istället. Avd. Snusk 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Ja! 😄 Nästan alla inlägg innehåller fika! Bra va? ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 😄 Nästan alla inlägg innehåller fika! Bra va? ☺️ Ja, så praktiskt. För att inte tala om kaffe för det gör vi ju varje dag. Undrar just om det finns någon sida i modern tid här utan att kaffe referenser dyker upp? ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Sätt på dem på plats istället. Avd. Snusk Näpp till Nupp. Definitivt i detta fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Spelat in fem visor sen igår för att testa nya Oktavorna. 🙂 https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/nils-ferlin-karleken-kommer-karleken-gar-151015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Sätt på dem på plats istället. Avd. Snusk 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Spelat in fem visor sen igår för att testa nya Oktavorna. 🙂 https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/nils-ferlin-karleken-kommer-karleken-gar-151015 Jomen det låter bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Jomen det låter bra! Jag satte oktavorna i "Glyn Johns" positioner på akusten. Det är bara en gitarr, och helt okomprimerad. Lite överlag tror jag på nåt vis det är bättre med småmembranare till ak gitarr än stordito. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Sjukt kul att hålla på i studion. https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/visor-barndomshemmet-151015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Fan skit. Jag hann lägga upp tre av fem visor på Soundclouden, sen blev jag utloggad, o de går inte att logga in igen. Undrar om jag blivit livstids portad pga covers på urgamla visor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Fan skit. Jag hann lägga upp tre av fem visor på Soundclouden, sen blev jag utloggad, o de går inte att logga in igen. Undrar om jag blivit livstids portad pga covers på urgamla visor. Det kan inte vara mikrofonerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Jag slutade dricka när jag började spela alltmer på krogen. Det var ju så övertydligt det jag såg, typ ingen hade roligt pga alkoholen. Kl ett på natten är alla helt väck i skallen. Mkt dyr idioti att supa svindyrt på krogen. Jag drack aldrig större mängder eller regelbundet. Kunde bli till fester. Nyår t.ex. Jag gjorde aldrig något dumt pga att jag druckit. Dumma saker har jag gjort helt nykter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Jag drack aldrig större mängder eller regelbundet. Kunde bli till fester. Nyår t.ex. Jag gjorde aldrig något dumt pga att jag druckit. Dumma saker har jag gjort helt nykter. Jag har gjort desto mer idiotgrejer i fyllan. O varit bakfull i typ en vecka. Nu när jag oftast är nykter blir det dumma grejer ändå. "Ack o ve, om allt vore lika enkelt som musik". Soundkludderiet började funka igen. https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/visor-jag-vantar-vid-min-stockeld-151015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Så kan det gå. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21583116.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Nepp, blir en tupplur nu. Jag har inte sovit något inatt. 🤪 Inte jag heller. Min dygnsrytm påminner om dansen jenka, eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Det kan inte vara mikrofonerna? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Inte jag heller. Min dygnsrytm påminner om dansen jenka, eller nåt. Är man arbetslös o inte har småbarn eller annat viktigt att ta hand om är det väl bara att totalskita i om man är uppe på nätterna o sover till efetermiddan? Genomsnittsmänniskan har ju en dygnsrytm på 25 timmar om man inte har nån klocka eller kan se hur solen går upp o ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Är man arbetslös o inte har småbarn eller annat viktigt att ta hand om är det väl bara att totalskita i om man är uppe på nätterna o sover till efetermiddan? Genomsnittsmänniskan har ju en dygnsrytm på 25 timmar om man inte har nån klocka eller kan se hur solen går upp o ner. Nu har jag ju mina damer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Inte jag heller. Min dygnsrytm påminner om dansen jenka, eller nåt. Blev ingen tupplur men snart blir det god natt på riktigt istället... hoppas jag inte vaknar innan 4:00 bara. Värst vore nog att vakna typ 22. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Nu har jag ju mina damer. Kan de klockan eller är de uppe med tuppen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Kan de klockan eller är de uppe med tuppen? Jag vet inte. I dag var det en som mådde riktigt dåligt, så hon gick inte på SFI, men hon kom på min lektion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 En lösning vore ju om damerna "sov" över hos dig. Då kunde de ju lära sig nya grejer oavbrutet, du får upp dem i tid och de får upp dig så att säga... Bara fördelar egentligen. Med tanke på de förlegade könsrollerna de vuxit upp med kommer du ha det städat som aldrig förr och dessutom servar de dig med mat och tvätt och till kvällen har du några att bjuda på dina kantarellmackor innan det blir dags för rollspel i sänghalmen. Godsägaren hälsar på pigorna i bomullsfälten t ex. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 En lösning vore ju om damerna "sov" över hos dig. Då kunde de ju lära sig nya grejer oavbrutet, du får upp dem i tid och de får upp dig så att säga... Bara fördelar egentligen. Med tanke på de förlegade könsrollerna de vuxit upp med kommer du ha det städat som aldrig förr och dessutom servar de dig med mat och tvätt och till kvällen har du några att bjuda på dina kantarellmackor innan det blir dags för rollspel i sänghalmen. Godsägaren hälsar på pigorna i bomullsfälten t ex. ☺️ Du är väl inte, hmm.......r........hm.....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 12863 inlägg nu. Ni får ligga i lite mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Du är väl inte, hmm.......r........hm.....? Rastafari? Rationell? Reaktionär? Reaktiv? Rabiat? Rackare? Raffig? Raffinerad? Rak? Raketforskare? Rakryggad? Rannsakande? Rask? Rattmuffsfantast? Realist? Redaktör? Redundant? Regelbunden? Rakad? Rejäl? Renhårig? Reseledare? Respektabel? Retorisk? Raljant? Retsticka? 😑 Jag tänker bara på ditt bästa, väl och ve. Håll med om att tipset var bra??? ☺️ Dessutom är det Plus med Josephine Freje 🥰 ikväll, det blir kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Jag har gjort desto mer idiotgrejer i fyllan. O varit bakfull i typ en vecka. Nu när jag oftast är nykter blir det dumma grejer ändå. "Ack o ve, om allt vore lika enkelt som musik". Jag kan alltid skylla på min diagnos. Bra att kunna luta sig mot den... 12863 inlägg nu. Ni får ligga i lite mer. Jag har inte ens hålfotsinlägg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Jag har svårt att ta beröm öht. Nu får jag det dock på arbetsträningen. Tom av ûberchefen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2015 Dela Postat 15 oktober 2015 Rastafari? Rationell? Reaktionär? Reaktiv? Rabiat? Rackare? Raffig? Raffinerad? Rak? Raketforskare? Rakryggad? Rannsakande? Rask? Rattmuffsfantast? Realist? Redaktör? Redundant? Regelbunden? Rakad? Rejäl? Renhårig? Reseledare? Respektabel? Retorisk? Raljant? Retsticka? 😑 Jag tänker bara på ditt bästa, väl och ve. Håll med om att tipset var bra??? ☺️ Dessutom är det Plus med Josephine Freje 🥰 ikväll, det blir kpd. Raljerande reseledare gissar jag på? Va de rätt? 😕😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts